اخبار بازیکامپیوتر

انتظار می‌رود که بازی Microsoft Flight Simulator فروش سخت افزار‌های کامپیوتری را تا 2.6 میلیارد دلار افزایش دهد

تحلیل‌های اخیر از بازی Microsoft Flight Simulator نشان می‌دهند که این بازی فروش سخت افزار‌های کامپیوتری را در سه سال آیند تا تا 2.6 میلیارد دلار افزایش ‌خواهد داد. این آمار توسط شرکت تحلیل آماری و تحقیقاتی جان پدی منتشر شده که در خصوص درآمدزایی سخت افزار‌های بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد.

شرکت تحقیقاتی جان پدی (JPR)، پیشرو در ردیابی خرید سخت افزار‌ گیمر‌ها، تاثیر انتشار بازی Microsoft Flight Simulator 2020 را در فروش سخت افزار‌ها تحلیل کرده است. این تحلیل شامل ساخت کامپیوتر، ارتقاء پردازنده‌ها، ارتقاء نمایشگر‌ها، دسته‌ها و اهرم‌های رانش پرواز، واحد‌های کنترل سیستم پرواز، پدال سکان، اجزای شبیه‌سازی مانند صندلی و چهارچوب و فروش VR است.

گروه تحقیقی جان پدی این تحلیل را با تقسیم‌بندی بازیکنان به سه گروه سطح-ورودی ، محدوده میانه و پیشرفته انجام داده‌اند. انتظار می‌رود مردمی که در طیف آخر قرار می‌گیرند هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنند.

بر اساس فروش 2.27 میلیون نسخه از بازی Flight Simulator 2020 در سه سال آینده. JPR تخمین می‌زند که در این چهار‌چوب زمانی 2.6 میلیارد دلار صرف خرید سخت افزار‌ها تنها در جهت بهتر کردن تجربه بازی، خواهد شد […]

تحلیل گر صنعت بازی تد پولاک در این باره گفت:

شبیه‌سازهای پرواز بطور باورنکردی به سیستم‌های بسیار بالا برای قابلیت پردازش نیازمندند که دارای مزیت‌های رزولوشن بالا، نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی از VR هستند. زمانیکه بازی‌های جدید شبیه سازی عرضه شوند هیچ سخت‌افزاری قادر به اجرای آن‌ها در بالاترین سطح تنظیمات نیست و توانایی این اجرا هنوز وجود ندارد.

MSFS

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. جدا ورای تصور قوی عمل کرده بازی و استدیو
    به هر جایگاهی برسه حقشه و نشون داده شایستگیشو داره
    هرچند صحبت از تاثیرات فروش سخت افزاری هست اما همین که چیزی انقد حرف نو و جدیدی بیاره که باعث تغییر برات بشه حتما چیزای خیلی بیشتری برای نشون دادن و اثبات خودش داره

  2. VG Urban Dictionary

    [SIZE=5]Crysis Effect[/SIZE]
    کرای/سیس/_/عه/فِکت

    پدیده ای که هر چند سال یک بار موقع عرضه بازی خاصی روی PC اتفاق می افتد که طی آن عده زیادی همزمان محسور زیبایی بازی مذکور و متوجه ضعف سخت افزاری خود می شوند. تاثیر این موضوع غالبا باعث رشد میل PC گیمرها به خرج دوباره و بلافاصله ای روی قطعات گران تر سخت افزار شده تا بازی مذکور را با کیفیت بهتری نسبت به هم پیمانان خویش بازی کند.

    مثال:
    «پسر دیدی تریلر کرایسیس رو؟ این عمرا رو کامپیوتر من بیشتر از Medium بکشه. باید به کل سیستم رو عوض کنم!»
    «عجیب چسبید بازی، ولی حیف نتونستم موقع انلاک کردن فریم ریت بیشتر از 40 fps بگیرم. هنوز سیستم ام اون قدره قوی نیست.»

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا