اخبار بازیکامپیوتر

پشتیبانی از VR به‌زودی به بازی Microsoft Flight Simulator اضافه خواهد شد

سازندگان بازی Microsoft Flight Simulator اعلام کرده‌اند که در تاریخ 23 دسامبر (3 دی) پشتیبانی از VR را به این عنوان اضافه می‌کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Microsoft Flight Simulator

عنوان مایکروسافت فلایت سیمولیتر آپدیت بزرگی را با تمرکز بر روی بریتانیا در ماه آینده دریافت می‌کند. اما قبل از آن، کاربران هدست‌های واقعیت مجازی که از مدت‌ها منتظر پشتیبانی این عنوان از VR بودند، تقریبا سه هفته دیگر می‌توانند با هر خانواده از هدست VR به تجربه بازی بپردازند.

مایکروسافت و استودیو Asobo این موضوع را در یک لایو استریم پرسش و پاسخ تأیید کردند. تهیه‌کننده اجرایی بازی آقای Martial Bossard در این مورد گفت: “آپدیت برای همه دستگاه‌ها در دسترس خواهد بود. خانواده Oculus، خانواده Valve، – تمام خانواده‌های هدست واقعیت مجازی پشتیبانی خواهند شد.” شایان ذکر است که این آپدیت برای تمام دارندگان بازی رایگان خواهد بود.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما همچنین می‌توانید بررسی بازی را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا چرا نباید تمام تمرکزشونو بذارن برای نسخه کنسولی
    این حمالا چرا چارت گیمارو یکم نرمال نمیکنن
    ۲۱ تو ی فصل خدا میدونه چقدر بازی فرست پارتی میخاد رلیز کنه مابقی ایام در و دیوارو نگاه کنیم:|
    بنظرم رو این موضوع باید کار کنن حیف این شکلی هم تو چارت فروش موفق ظاهر نمیشن هم دیده نمیشه بازی وقتی وسط چند تا بازی AAA نهنگ رلیز بشه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا