اخبار بازیکامپیوتر

حجم بازی Microsoft Flight Simulator مشخص شد

بازی Microsoft Flight Simulator در آینده نزدیکی عرضه خواهد شد و حال مشخص شده که حجم این عنوان، 127 گیگابایت خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Microsoft Flight Simulator

سازندگان Microsoft Flight Simulator جامعه خاصی از دوستداران شبیه‌سازی را هدف گرفته‌اند، اما حتی اگر به این نوع از بازی‌ها علاقه چندانی ندارید، همچنان باید جاه‌طلبی توسعه‌دهندگان را تحسین کنید. نوع خاص استفاده بازی از فضای ابری، توجه به جزئیات بزرگ و کوچک و همچنین جلوه‌های بصری خیره‌کننده از مواردی هستند در این عنوان به‌چشم می‌آیند.

بنابراین جای تعجب نیست که بازتاب این جاه‌طلبی‌ها در حجم بازی نیز نمایان شود. به‌تازگی شرکت Microsoft صفحه رسمی بازی را کمتر از دو هفته مانده به عرضه آپدیت کرده و طبق اطلاعات جدیدی که قرار گرفته، حجم این عنوان حدود 127 گیگابایت خواهد بود.

بازی Microsoft Flight Simulator در تاریخ 18 آگوست از طریق استیم، فروشگاه مایکروسافت و سرویس Xbox Game Pass برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. عرضه نسخه کنسولی و پشتیبانی از VR نیز بخشی از برنامه‌های سازندگان برای آینده این عنوان است.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4826772, member: 7597″]
    منظور من اصلا بحث اسیست و… نیست که با خاموش یا روشن کردن اونها ، بازی از آرکید بشه شبیه ساز و بالعکس.
    بحث من تو درجات شبیه سازی هست که تو هواپیماهای دیفالت بازی پیاده کردن، عمق جزییات پیاده شده به نسبت یک مد نسخه قبلی تفاوت داره.

    ساخت هرکدوم از این هواپیماها خیلی زمانبر هست تا همه ویژگیهای اونها در یک شبیه ساز پیاده بشه، که البته باز هم کلی سیستم ها ممکن که مدل نشه و نرسن تو پکیج نهایی قرار بدن.
    مثلا با ساخت یک مدل ماشین توی بازیهای ریسینگ که یکی 2هفته ای حاضر میشه یا نهایتا یک ماه، خیلی فرق داره.

    همه اینها باعث نمیشه که بگیم MFS آرکید هست، نه ابدا.
    این بازیو آرکید نمیکنه ولی اون شبیه سازی هم که بچه ها فکر میکنن نیست.
    که خب فکر نمیکنم نکته منفی باشه، بازی دردسترس تر میشه وپلیرهاش بیشتر، در نتیجه تیمهای حرفه ای بیشتری شروع به ساخت Addon های با جزییات بالا و حرفه ای تر میکنن (اگر این قابلیت به کمیونیتی ها داده بشه)، مثل نسخه های قبلی.
    خود استودیو هم میتونه روی هواپیماهایی برای قشری که درخواست جزییات بالاتر دارن کار کنه.
    [/QUOTE]
    البته باید تا لانچ بازی صبر کرد و بعد درموردش نظر داد …
    طبق گفته هاشون که گفتن فرودگاه های مهم رو کاملا دوباره مدل سازی کردن احتمالا هواپیما های شاخص رو هم کاملا شبیه سازی کرده باشند، که بعد لانچ مشخص میشه …
    ***
    با این حال بازی از نظر شبیه سازی واقعی بی نظیر هست. بخوام از Preview های موجود تو یوتیوب بگم جهان با ابعاد 1:1 که با مسافت های واقعی رو میشه در زمان واقعی شون طی کرد! فیزیک فوق العاده و ریل تایمی که داره و …
    همه ی اینا به واقع پذیری کمک می کنه
    ***
    [ATTACH type=”full” alt=”160022″]160022[/ATTACH]

  2. [QUOTE=”Tolkien, post: 4826762, member: 119485″]
    کاری به اون جریان بامزه ی فورتزا موتور اسپورت ندارم 😀
    ولی تو همون کلی ویدئو ها ، واضح میشه فهمید که با دادن آزادی فوق العاده ای که توسعه دهنده به گیمر برای دست کاری اسیست ها دادن هم میتونن حرفه ای پرواز کنن و هم معمولی …
    درباره ی اون لذت پرواز تو نمای کاکپیت هم نمیشه یاد کرد!
    [/QUOTE]
    منظور من اصلا بحث اسیست و… نیست که با خاموش یا روشن کردن اونها ، بازی از آرکید بشه شبیه ساز و بالعکس.
    بحث من تو درجات شبیه سازی هست که تو هواپیماهای دیفالت بازی پیاده کردن، عمق جزییات پیاده شده به نسبت یک مد نسخه قبلی تفاوت داره.

    ساخت هرکدوم از این هواپیماها خیلی زمانبر هست تا همه ویژگیهای اونها در یک شبیه ساز پیاده بشه، که البته باز هم کلی سیستم ها ممکن که مدل نشه و نرسن تو پکیج نهایی قرار بدن.
    مثلا با ساخت یک مدل ماشین توی بازیهای ریسینگ که یکی 2هفته ای حاضر میشه یا نهایتا یک ماه، خیلی فرق داره.

    همه اینها باعث نمیشه که بگیم MFS آرکید هست، نه ابدا.
    این بازیو آرکید نمیکنه ولی اون شبیه سازی هم که بچه ها فکر میکنن نیست.
    که خب فکر نمیکنم نکته منفی باشه، بازی دردسترس تر میشه وپلیرهاش بیشتر، در نتیجه تیمهای حرفه ای بیشتری شروع به ساخت Addon های با جزییات بالا و حرفه ای تر میکنن (اگر این قابلیت به کمیونیتی ها داده بشه)، مثل نسخه های قبلی.
    خود استودیو هم میتونه روی هواپیماهایی برای قشری که درخواست جزییات بالاتر دارن کار کنه.

  3. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4826328, member: 7597″]
    لااقل کمی تحقیق میکردی ببینی طرف چی میگه بعد کامنت میدادی.
    خوشبختانه کلی ویدئو از بازی هست که میتونی ببینی، مثلا تفاوت پرواز با یک Airbus تو این بازی با نسخه FSLabs (که یک Addon توسط استودیوی تردپارتی برای MFSX هست)، کاملا نشون میده که چقدر تفاوت دارن تو عمق تنظیمات سیستم های پروازی و شبیه سازی بروز خطا و…
    من نگفتم که برای این بازی هم چنین Addonهایی ساخته نمیشه ولی نظرم در مورد پکیجی که بصورت دیفالت با خرید بازی در اختیار گیمر قرار میگیره همونی هست که بالا گفتم.
    البته طبق معمول بازهم انتظار ندارم که متوجه حرف من بشی.
    [/QUOTE]
    کاری به اون جریان بامزه ی فورتزا موتور اسپورت ندارم 😀
    ولی تو همون کلی ویدئو ها ، واضح میشه فهمید که با دادن آزادی فوق العاده ای که توسعه دهنده به گیمر برای دست کاری اسیست ها دادن هم میتونن حرفه ای پرواز کنن و هم معمولی …
    درباره ی اون لذت پرواز تو نمای کاکپیت هم نمیشه یاد کرد!

  4. [QUOTE=”s.1, post: 4826272, member: 70481″]
    قبلا که FORZA MOTOR SPORT کلا ارکید می دونستی حالا هم این بازی

    شبیه ساز هاردکوری نیست؟ مگه GOW که باید هاردکور باشه :))
    بعدشم اصلا افراد معمولی نمی تونن هیچ ارتباطی با این بازی برقرار کنن اصلا نمی تونن هواپیما بلندش کنن حالا چون 4 تا اپشن AUTO گذاشته کل بازی رو زیر سوال بردی؟
    من می دونم مشکلت با ماکروسافته اما خیلی ضایع دیگه داری رفتار می کنی چون خفن تر و کامل تر از FLIGHT SIM اصلا نیست.
    [/QUOTE]
    لااقل کمی تحقیق میکردی ببینی طرف چی میگه بعد کامنت میدادی.
    خوشبختانه کلی ویدئو از بازی هست که میتونی ببینی، مثلا تفاوت پرواز با یک Airbus تو این بازی با نسخه FSLabs (که یک Addon توسط استودیوی تردپارتی برای MFSX هست)، کاملا نشون میده که چقدر تفاوت دارن تو عمق تنظیمات سیستم های پروازی و شبیه سازی بروز خطا و…
    من نگفتم که برای این بازی هم چنین Addonهایی ساخته نمیشه ولی نظرم در مورد پکیجی که بصورت دیفالت با خرید بازی در اختیار گیمر قرار میگیره همونی هست که بالا گفتم.
    البته طبق معمول بازهم انتظار ندارم که متوجه حرف من بشی.

  5. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4826213, member: 7597″]
    البته MFS شبیه ساز خیلی هاردکوری نیست، سعی کردن تعادلی برقرار کنن بین جزییات و ویژگیهای این سبک و جلوه های بصری، جوری که شبیه ساز در دسترس تری باشه برای عموم.
    اما درکل شبیه سازهای پرواز خیلی پرخرجن، DLCهایی که براشون میاد ( چه مپ باشه یا هواپیما) خیلی زیادن و هزینه بر.
    لیست DLCهای Xplane 11 و DCS تو استیم کاملا اینو نشون میده.
    جوری که خرید یک هارد جدا برای این بازی اصلا به چشم نمیاد.
    [/QUOTE]
    قبلا که FORZA MOTOR SPORT کلا ارکید می دونستی حالا هم این بازی

    شبیه ساز هاردکوری نیست؟ مگه GOW که باید هاردکور باشه :))
    بعدشم اصلا افراد معمولی نمی تونن هیچ ارتباطی با این بازی برقرار کنن اصلا نمی تونن هواپیما بلندش کنن حالا چون 4 تا اپشن AUTO گذاشته کل بازی رو زیر سوال بردی؟
    من می دونم مشکلت با ماکروسافته اما خیلی ضایع دیگه داری رفتار می کنی چون خفن تر و کامل تر از FLIGHT SIM اصلا نیست.

  6. البته MFS شبیه ساز خیلی هاردکوری نیست، سعی کردن تعادلی برقرار کنن بین جزییات و ویژگیهای این سبک و جلوه های بصری، جوری که شبیه ساز در دسترس تری باشه برای عموم.
    اما درکل شبیه سازهای پرواز خیلی پرخرجن، DLCهایی که براشون میاد ( چه مپ باشه یا هواپیما) خیلی زیادن و هزینه بر.
    لیست DLCهای Xplane 11 و DCS تو استیم کاملا اینو نشون میده.
    جوری که خرید یک هارد جدا برای این بازی اصلا به چشم نمیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا