اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

نسخه کنسولی بازی Microsoft Flight Simulator در تابستان 2021 عرضه می‌شود

طبق اعلام سازندگان، بازی Microsoft Flight Simulator در تابستان آینده راهی Xbox Series X|S خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Microsoft Flight Simulator

استودیو Asobo در طی مراسم TGA 2020 علاوه بر تأیید این خبر، تریلری را از نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی منتشر کرد. بالاخره کاربران Xbox نیز می‌توانند در بازی Microsoft Flight Simulator بر روی ابرهای بالای محل زندگی خود پرواز کنند و از آن لذت ببرند.

با توجه به اینکه عرضه بازی بر روی رایانه‌های شخصی مشکلات فنی را به‌همراه داشت، دیدن نحوه عملکرد نسخه Xbox Series X|S جالب خواهد بود. البته آپدیت‌های عرضه شده تا امروز بسیاری از مشکلات را حل کرده‌اند و قرار است در ماه آینده، آپدیت دیگری برای اضافه کردن مناظر و چشم‌اندازهای جدید به مناطق واقع در بریتانیا منتشر شود.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که پشتیبانی از هدست‌های VR در کمتر از دو هفته دیگر به بازی اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”evil dead, post: 4910092, member: 10934″]
    یه سوال
    واسه ایکس باکس وان هم‌میاد یا نه؟?
    [/QUOTE]
    فکر کنم با توجه به‌پایان عمر کنسول X1 و قضیه بازی CP2077 بر روی نسل هشتم، باید عرضه این بازی بر روی این کنسول رو بعید به‌شمار بیاریم. همچنین چنین بازی موفق و چشمگیری، که پیش‌تر در انحصار رایانه‌های شخصی بوده، می‌تونه یکی از ارکان جدید مایکروسافت در تبلیغ کنسول جدید خودش باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا