اخبار بازی

شایعه: Microsoft و Sega معرفی‌های بزرگی در راه دارند

به‌تازگی شایعه جذابی از طرف حساب کاربری Sega Bits منتشر شده‌است: شرکت Sega و Microsoft درحال همکاری باهم هستند تا در تابستان امسال عنواین مختلفی را معرفی کنند.

شرکت Sega و Xbox Game Studios

شرکت مایکروسافت در چند سال اخیر برای گسترش استودیوهای داخلی خود تلاش فراوانی کرده‌است. خرید استودیوهای خوش‌نامی مثل Obsidian و Ninja Theory یکی از این تلاش‌ها به حساب می‌رود، اما بنظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های بزرگ دیگری را نیز تدارک دیده‌است؛ چرا که شایعه‌ای جدید، به همکاری این شرکت با سگا اشاره دارد.

طبق تصویری که از طریق حساب کاربری Sega Bits لو رفت، در تاریخ 14 جون یک برنامه زنده با محوریت معرفی عناوین انحصاری Xbox Game Studios پخش می‌شود. نکته جالب توجه تصویر لو رفته، دیدن نشان سگا در کنار اکس باکس است که از همکاری این شرکت با مایکروسافت خبر می‌دهد. همچنین، قرار است این برنامه از پلتفرم Mixer به‌طور زنده پخش شود.

تصویری که این اطلاعات را لو می‌داد درحال حاضر حذف شده، اما اگر درست بودن آن را در نظر بگیریم می‌توان احتمال داد اعلام این همکاری، قرار بوده که یکی از معرفی‌های بزرگ کنفرانس مایکروسافت برای E3 2020 باشد؛ اما با کنسل شدن E3 این تصمیم گرفته شده که معرفی و نمایش‌های بزرگ در برنامه‌ای زنده و بدون تماشاگر نشان داده‌شود.

رئیس برند Xbox یعنی آقای فیل اسپنسر پیش‌تر برای بررسی همکاری با استعدادهای ژاپنی و بحث و گفتگو درباره آینده صنعت بازی‌های ویدئویی، به این کشور سفر کرده بود. باید دید در کنار عرضه سرویس گیم‌پس در ژاپن، همکاری‌های دیگری نیز مانند شایعه اخیر صورت می‌گیرد یا خیر. به هرحال، اگر این شایعه درست باشد باید به‌زودی منتظر واکنش مایکروسافت باشیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا