مایکروسافت و اکتیویژن تیم جدیدی زیر نظر بلیزارد برای توسعه‌ی بازی‌های کوچکتر تاسیس می‌کنند

طبق گزارش جدید Jez Corden از سایت Windows Central، مایکروسافت و اکتیویژن تیم جدیدی را در Blizzard تاسیس کرده‌اند که برای کار روی بازی‌های کوچکتر طراحی شده است. طبق گزارش‌ها، کار این تیم شامل توسعه‌ی بازی‌های AA مبتنی بر فرنچایزهای موجود بلیزارد مانند Overwatch ،Warcraft ،StarCraft و موارد دیگر خواهد بود.

طرفداران اخیرا متوجه شده‌اند که کارمندان سابق King در حال به روز رسانی پروفایل‌های لینکدین خود هستند و به جای King از بلیزارد نام می‌برند. اکنون کوردن به نقل از منابعی ادعا می‌کند که تیم جدید تحت هدایت بلیزارد بیشتر از کارمندان کینگ تشکیل خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه کارمندان دیگری خارج از کینگ می‌توانند به تیم جدید بپیوندند. کوردن بر اساس تجربه قبلی King در موبایل، مسیر احتمالی تیم را حدس می‌زند. تیم جدید بلیزارد احتمالاً می‌خواهد از برنامه‌ها و بازی‌های بخش موبایل ایکس باکس پشتیبانی کند. IPهای زیادی وجود دارند، مانند سری محبوب Diablo یا حتی Hearthstone، که تیم جدید می‌تواند با استفاده از آن‌ها در تمام پلتفرم‌ها کار کند.

اگرچه بلیزارد امسال رویداد BlizzCon را لغو کرد، این تیم اختصاصی جدید ممکن است هواداران را سورپرایز و خوشحال کند. کوردن در پست جدیدی در شبکه اجتماعی X اضافه کرد که مایکروسافت می‌خواهد استودیوهای ایکس‌باکس همکاری نزدیک‌تری داشته باشند و از یکدیگر پشتیبانی کنند.

 

خروج از نسخه موبایل