Michel Ancel: تاخیر Rayman مرا شوکه نکرد ولی برای ‌همه‌ما سخت بود


Michel Ancel خالق Rayman در مصاحبه با مجله رسمی Nintnedo این طور به سوالات پاسخ داد:

ONM:"
Ubisoft بازی Rayman Legends را به تاخیر انداخت و آن را مولتی پلتفرم اعلام کرد در نتیجه بازی از انحصار Wii U خارج شد و باعث خشم طرفدارن Nintendo شد نظر شما چیست؟

Ancel:"

تاخیر Rayman برای من عجیب نبود، و من از خشم طرفداران نیز تعجب نکردم، اما این موضوع باعث نشد کار توسعه بازی آسان‌تر شود. Ubisoft بعد از به تاخر انداختن بازی به استدیو ما Montpellier دستور داد تا بروی پلتفرم‌های جدید کار کنیم و همزمان بازی را برای Xbox 360 و PS3 نیز توسعه دهیم و عرضه کنیم.
من از خشم طرفداران و تاخیر بازی تعجب نکردم، البته این موضوع برای همه ما سخت بود، البته در صعنت گیم مشکلات و مسائل بسیار هم زیادی نیز وجود دارد، اما ما سخت در تلاش هستیم تا چیزی را توسعه دهیم خوب ما هم دچار این مشکلات شدیم این مشکلات برای ما و طرفداران نیز ایجاد شد.

Michael Micholic مدیر ارشد بازی نیز گفت:"

به من اعتماد کنید زیرا این تاخیر باعث این نشد که چیز‌هایی جزئی به بازی اضافه کنیم، بله ما در این زمان اضافی در حال توسعه بیشتر بازی، و اضافه کردن موارد جدید به بازی از جمله 30 مرحله جدید و چند Boss در بازی هستیم.

چندی پیش سازندگان Rayman نسبت به تاخیر بازی اعتراض کردند.
Rayman Legends قرار بود 30 فرویه به صورت انحصاری برای Wii U منتشر شود اما Ubisoft تصمیم گرفت بازی را تا 27 سپتامبر به تاخیر بیندازد و بازی را برای Wii U،Xbox 360 و PS3 منتشر می‌کند.


چندی پیش سازندگان Rayman نسبت به تاخیر بازی اعتراض کردند.
Rayman Legends قرار بود 30 فرویه به صورت انحصاری برای Wii U منتشر شود اما Ubisoft تصمیم گرفت بازی را تا 27 سپتامبر به تاخیر بیندازد و بازی را برای Wii U،Xbox 360 و PS3 منتشر می‌کند.

منبع

خروج از نسخه موبایل