اخبار بازی

MGS V در کنسول های حاضر با 30 فریم و نسل بعد با 60 فریم اجرا خواهد شد

بازی Metal Gear Solid V در کنسول های نسل حاضر با 30 فریم درثانیه و در PS4 و Xbox One با 60 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد.
این موضوع را آقای Hideo Kojima در Eurogamer تایید کرده اند. MGS V مسلما پیشرفت هایی در زمینه های گرافیکی بر روی دو کنسول PS4 و Xbox One خواهد داشت اما آقای Kojima اعلام کرده اند که این بازی احتمالا کمی در این ضمینه، نسبت به دیگر عناوین که به طور انحصاری عرضه می شوند، عقب تر باشد و دلیل موضوع را ساخت بازی بر روی پلتفرم های مختلف ذکر کرده اند. ایشان گفته اند: "این بازی در اصل برای چند نسل، دستگاه و پلتفرم مختلف ساخته شده است. موتور Fox با هدف کنسول های نسل حاضر ساخته شده بود. این بازی در مقایسه با دیگر عناوینی که به صورت انحصاری عرضه می شوند ممکن است عقب تر باشد. البته رزولوشن و نورپردازی در نسخه نسل بعد مسلما بهتر خواهد بود. گیم پلی نیز مشابه است و سعی می کنیم تمامی آنها را نزدیک به هم بسازیم. تجربه گیم پلی چه در نسل حاضر و یا نسل بعد تغییری نخواهد کرد."

طی یک خبر دیگر آقای Kojima اعلام کرده اند که صحنه های شکنجه بازی Metal Gear Solid V که اخیرا در تریلرها به نمایش درآمد قابل بازی نخواهد بود. ایشان گفته اند: "نمی خواستم تا حد داشتن یک بخش شکنجه در بازی پیش بروم. قابل بازی نبودن شکنجه ها بخشی از MGS V است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا