اخبار بازی

MGS Rising Trailer Impression

همگی ما وقتی کارگردان بازی فوق محبوب MGS آقای Hideo Kojima را بر روی سن می بینیم، می دانیم که چیز فوق العاده ای قرار است اتفاق بیافتد. ایشون با تشویق خوبی از سمت حضار مواجه شدند اما خوب، زمان زیادی را به تشویق کنندگان اختصاص نداد. او با زبان انگلیسی! لب به سخن گشود و گفت که امروز به اینجا امده تا چیزی کاملا جدید و منحصر به فرد را به نمایش بگذارد. ادامه داد: همانطور که شخصیت اول بازی متال گیر یعنی اسنیک با موفقیت در شماره 2 به رایدن تبدیل شد، این بار نیز از تهیه کننده Rising شینگنوبو ماتسویوما تحسین به عمل می آوریم. بعد از آن ماتسویاما صحنه را به دست می گیرد و تریلر جدیدی از Rising را نمایش می گذارند. بازی که شخصیت اول آن رایدن خواهد بود و در سبک اکشن ساخته می شود.

mgs2

تریلر با نمایش یک شمشیر قدیمی آغاز می شود.در صحنه بعدی شاهد رباتی ترسناک و بزرگ هستیم که در میان پوکه های خالی گلوله قدم زنان به دنبال چیزی می گردد. با دیدن یک سایه سریعات به سمتش تیر اندازی می کند اما سایه اکنون پشت سرش قرار دارد. رایدن شمشیر خود را کشیده و در یک درگیری بسیار کوتاه با ربات بزرگ اون را تکه تکه کرده و ستون فقراتش را در دستان خود می گیرد. برق موجود در مهره های کمر ربات به بدن رایدن انتقال پیدا میکند به نظر می رسد رایدن از آن انرژی استفاده می کند. سپس مهره ها در دستانش متلاشی می شوند. بعد از نمایش نام Rising صحنه هایی از گیم پلی به نمایش در می آید. گرافیک واقعا خیره کننده است. رایدن ستون های یک بالکن را می برد! و بالکن بر سر دشمنان زیرش خراب می شود. شمشیر رایدن به هر کس یا هر چیزی که می خورد آن را در یک لحظه به دو نیم می کند. در بین این صحنه ها به کرات کلمه هایی همچون "Cut" و "Cut at Will" و "Cut what you will" دیده می شود که با توجه به تکه تکه شدن ماشین ها، دشمنان و محیط ها، انتظار یک تخریب پذیری بسیار زیبا و محیطی انعطاف پذیر می رود. دشمنان به زیبایی و با خشونت تمام بریده می شوند. حتی در بعضی از صحنه ها می توانید صحنه را آهسته کنید و مسیر برش را برای رایدن انتخاب کنید. در آنجا که همه فکر می کنند تریلر تمام شده، باز هم مثل همیشه بعد از نوشته های پایانی صحنه ای کمدی مانند که دیگر به یک استاندارد در بازی های کوجیما تبدیل شده به نمایش در می آید؛ که رایدن با دقت در حال بریدن یک هندوانه است. البته به جز حالت کمدی بودن این صحنه باید به دقت این حرکات و تعاملات محیطی پی برد که چه حساسیت بالایی در این بازی به کار گرفته شده است.

MGS3

اطلاعات بیشتری داده نشد و باز هم به یک تریلر بسنده کردند. اما حداقل تا اینجا سبک تقریبی بازی  و گرافیک ریل تایم آن را مشاهده کردیم. باید منتظر بمانیم تا ببینیم کوجیما باز هم می تواند طرفداران را به سوی خود جذب کند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا