MGR:Revengeance : Platinum Games عنوانی متفاوت خواهد بود
Atsushi Inaba و Kenji Saito دو تن از سازندگان Metal Gear Rising: Revengeance اخیرا به صحبت در مورد جزییات ساخت بازی وچگونگی آشنایی هیدئو کوجیما با تیم آنها و خصوصیات کاری هردو تیم Kojima Productions و Platinum Games پرداختند که در ادامه خوهیم خواند.
در مصاحبه ای که مجله PSM3 با آنها داشته است، تهیه کننده بازی توضیح داد که کوجیما در یک مهمانی از وی تقاضای ساخت Metal Gear Rising را کرده است.
" اولین بار من آقای کوجیما را در یک مهمانی ملاقات کردم و یادم می آید که از او پرسدیم پروسه ساخت Metal Gear Rising چگونه پیش می رود و در بار اول او از پاسخ دادن به سوال من اجتناب کرد. اما در دومین مهمانی که ما درآنجا بودیم کوجیما از من پرسید 'می خواهی Rising را شما بسازی؟ ' اما این سوال به نظرم یک درخواست کاری و رسمی نمی آمد چرا که او بدون هیچ مقدمه ای به من گفته بود 'می خواهی Rising را برای ما بسازی؟ ' بنا بر این من فکر می کردم که او دارد با من شوخی می کند. "
"سومین بار ملاقات ما به صورت رسمی بود و آقای کوجیما از ما پرسید که توانایی ساخت این بازی را داریم یا خیر. به عنوان یک استودیوی مستقل ما باید به این فکر می کردیم که با توجه به پرسنلمان توانایی این را داریم که چنین پروژه ای را تکمیل کنیم و راستش را بخواهید امید زیادی هم نداشتیم؛ ولی من احساس کردم که این پروژه ای است که ما باید آن را انجام دهیم و در آن جلسه من باور داشتم که می خواهم این بازی را بسازم. "
در ادامه از هردو نفرشان در مورد کیفیت ابتدایی Metal Gear Rising قبل از این که Platinum همه آن را دور بریزد و پروژه را از نو شروع کند پرسیده شد و Saito گفت که وی حتی Boss های قبلی بازی را هم از نزدیک دیده بوده است، همان طور که قبلا هم تهیه کننده Kojima Productions از آنها به عنوان بهترین Boss های این سری یاد کرده بود.