اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه: ساخت ریمستر بازی Metroid Prime Trilogy تکمیل شده، اما نینتندو هنوز آماده عرضه آن نیست

شایعات ریمستر سه‌گانه سری Metroid Prime تمامی ندارند و اینبار جف گراب در قسمت جدید پادکست جاینت بامب، جزئیاتی را در مورد وضعیت این عنوان به اشتراک گذاشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Metroid Prime

اکنون چندین سال است که شایعات بازسازی سه‌گانه Metroid Prime به‌گوش می‌رسند. طبق این شایعه جدید که از طرف گراب مطرح شده، کار ساخت ریمستر سه‌گانه متروید پرایم به پایان رسیده است؛ اما چند فاکتور مهم وجود دارند که تعیین می‌کنند این بازی در چه زمانی از آینده عرضه خواهد شد.

به گفته گراب، فاکتور اول این است که شرکت Nintendo در دوره همه‌گیری، بخش اعظمی از منابع تضمین کیفیت خود را در هر زمان بر روی یک یا دو بازی مهم قرار داده و بدین ترتیب، سایر پروژه‌هایی که ساخت آن‌ها تقریبا تمام شده بود کنار گذاشته شدند. او می‌گوید که رخ دادن چنین چیزی نشانه بدی محسوب نمی‌شود، چرا که نینتندو اخیرا این کار را به وفور انجام داده و مورد غیرمعمولی نیست.

فاکتور مهم دیگر از نظر گراب، بازاریابی بازی Metroid Prime 4 است. او معتقد است که بازسازی سه‌گانه در زمانی نزدیک به شماره چهارم عرضه خواهد شد. در همین حال، باید اشاره کرد که شایعه به پایان رسیدن ساخت ریمستر Metroid Prime Trilogy از اوایل 2019 هم به‌گوش می‌رسید و موضوع جدیدی نیست.

مایکل ویکن، یکی از طراحان سابق مجموعه متروید پرایم نیز مدتی پیش عنوان کرده بود که پورت کردن هر سه نسخه بر روی سوئیچ، به‌خاطر مواردی مانند استفاده Metroid Prime 3: Corruption از موشن کنترل دشواری‌های زیادی را خواهد داشت. در هر حال، طرفداران متروید فارغ از این بازسازی، بازی Metroid Dread را در پیش دارند که پاییز امسال برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. Metroid Prime 4 نیز همچنان در دست ساخت است و تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا