اخبار بازی

کارگردان هنری EA به تیم بازی Metroid Prime 4 پیوست

شرکت Retro Studios همچنان به بزرگ تر کردن تیم خود ادامه می دهد، ولی به نظر نمی رسد که در آینده ی نزدیک چیزی از بازی Metroid Prime 4 ببینیم. تاخیر چهارمین عنوان از سری Metroid Prime برای گیمر ها اتفاق خوشی نبود، این بازی برای عرضه در سال 2018 بر روی کنسول Nintendo Switch برنامه ریزی شده بود، که هرگز اتفاق نیفتاد.

خیلی ها می دانند از زمانی که Retro Studios پروژه اش را از صفر شروع کرد، در حال گسترش تیم توسعه دهنده خود است. آقای جونی جانگستد [Jhony Ljungstedt] کارگردان هنری [Art Director] اسبق شرکت DICE به این تیم پیوسته است. او با تجربه ای که از ساخت بازی های Battlefield 5، Medal of Honor و Mirror’s Edge: Catalyst در کارنامه خود دارد، قطعا ارزش بیشتری به عنوان Metroid Prime می بخشد.

جونی تنها کسی نیست که برای این پروژه به Retro Studios پیوسته است. در اکتبر سال پیش، سایت video games chronicle تایید کرد که هنرمند ارشد کاراکترِ [lead character artist] پیشین بازی Halo 4، آقای کایل هلفی [Kyle Helfey] هم به این تیم پیوسته است.

گفته شده این بازی که اصالتا توسط استودیوی Bandai Namco در سنگاپور، در حال ساخت بود، توقعات شرکت نینتندو را برآورده نکرد و در ماه ژانویه 2019 این شرکت تصمیم گرفت که بازی را به Retro Studios پس بدهد.

هماهنگ کننده توسعه [development coordinator] آقای شینیا تاکاهاشی [Shinya Takahashi] از شرکت نینتندو در یک ویدیو رسمی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد گفت شروع از صفر “زمان توسعه (را) کشیده می کند”. بعد از گذشت 1 سال، فن ها هنوز نگران عرضه این بازی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا