اخبار بازینینتندو سوییچ

آگهی‌های شغلی Metroid Prime 4 به دور بودن تاریخ عرضه بازی اشاره دارند

به‌تازگی چند آگهی شغلی جدید برای بازی Metroid Prime 4 قرار گرفته و طریق آن‌ها، می‌توان حدس زد که همچنان با عرضه بازی فاصله زیادی داریم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Metroid Prime

روند توسعه دنباله Metroid Prime 3 یعنی متروید پرایم 4 پس از معرفی در E3 2017 پشت سر هم به بن‌بست‌های مختلف خورد. در اوایل سال 2019، شرکت Nintendo ویدئویی را پخش کرد که در آن اعلام شد روند توسعه بازی از سر گرفته شده و از حالا تیم Retro Studios مشغول ساخت این بازی مورد انتظار است. 

پس از آن، هر چند هفته یکبار آگهی‌های شغلی جدیدی توسط Retro Studios بر روی وب‌سایت رسمی این استودیو قرار می‌گیرد که طرفداران را از عرضه بازی در آینده‌ای نزدیک ناامید می‌کند. به‌تازگی این استودیو اعلام کرده که به‌دنبال یک تهیه‌کننده ارشد برای Metroid Prime 4 است. این تهیه‌کننده ارشد وظیفه دارد تا سرعت و تداوم را در روند توسعه برقرار سازد، با بخش‌های مختلف Retro همکاری کند و همچنین در امر کارگزینی برای قرار گرفتن یک تیم کامل در جهت کار بر روی بازی، مشغول به‌کار شود. 

البته تهیه‌کننده ارشد تنها پست خالی استودیو نیست، چرا که رترو در نظر دارد تا یک مهندس گرافیک ارشد، یک طراح مراحل ارشد و یک انیماتور ارشد را جذب کند. تمام این آگهی‌ها در کنار آگهی‌هایی مثل “کانسپت آرتیست” به این موضوع اشاره دارند که احتمالا تا مدت زیادی قرار نیست Metroid Prime 4 را ببینیم.

شاید خوشبین‌ترین طرفداران سری نیز درباره روند ساخت این عنوان نگران شده باشند؛ اما از طرف دیگر این موضوع که نینتدو تصمیم گرفته تا ساخت بازی از سر گرفته شود و Retro Studios باری دیگر وظیفه ساخت آن را بر عهده بگیرد، به بسیاری از افراد قوت قلب می‌دهد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا