اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

نسخه PC بازی Metro Exodus از قابلیت‌های دسته دوال سنس پشتیبانی می‌کند

به‌تازگی کاربری از فروم ریست ارا متوجه شده که بازی Metro Exodus بر روی PC از قابلیت‌های ویژه کنترلر PS5 یعنی دوال سنس پشتیبانی می‌کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Metro Exodus

با اینکه کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند بازی‌های PC را با دوال سنس تجربه کنند، اما تا قبل از این ندیده بودیم که سازندگان بر روی این پلتفرم از قابلیت‌های مختلف کنترلر PS5 مانند تریگرهای تطبیقی (Adaptive triggers) یا باخورد لمسی (Haptic feedback) پشتیبانی کنند. به‌نظر می‌رسد استودیوی 4A Games اولین توسعه‌دهنده بزرگی است که با نسخه ارتقا یافته Metro Exodus بر روی PC این موضوع را تغییر داده است.

مدتی پیش ویرایش جدید بازی تحت عنوان Metro Exodus Enhanced Edition در اختیار کاربران PC قرار گرفته و کاربر dex3108 از ریست ارا متوجه شده که این نسخه بازی در کنار سایر بهبودها، پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس را نیز به بازی اضافه کرده. شایان ذکر است که سازندگان تاکنون اطلاعاتی را به‌صورت رسمی در این خصوص منتشر نکرده‌اند و کاربران پس از عرضه بازی به این نکته پی بردند. کاربران PC امیدوارند تا در آینده بازی‌های بیشتری را با پشتیبانی از ویژگی‌های خاص دوال سنس بر روی این پلتفرم ببینند.

نسخه Enhanced Edition بازی Metro Exodus شامل ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از قابلیت ری تریسینگ و DLSS 2.0 بوده و هم‌اکنون برای خریداران نسخه عادی بازی بر روی PC به‌صورت رایگان در دسترس است. امکان خرید این نسخه به‌طور جداگانه نیز وجود دارد.

همچنین نسخه ارتقا یافته بازی در کمتر از یک ماه دیگر در تاریخ 18 ژوئن (28 خرداد) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. کاربران کنسول‌های نسل هشت به‌طور رایگان به تمام بهبودها دسترسی خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا