Metal Gear Solid: Rising شامل بهترین باس ها در سری بود

عنوان Metal Gear Solid: Rising باس های قابل بازی زیادی داشت – باس هایی که ظاهرا بهترین ها را در این سری شامل می‌شدند – و همچنین داستان و مراحلی که هیچ گاه روشنایی روز را به خود ندیدند. همگی این موارد بعد از منتقل شدن این بازی به استودیو Platinum Games و تبدیل شدن بازی به Metal Gear Rising: Revengance، به کنار گذاشته شدند.

 

در مصاحبه ای جدید، Kojima Productions از این موارد گمشده سخن گفت.

 

ضمن گفتگو با OPM، تهیه کننده Kojima Productions، آقای Yuji Korekado از وضعیت این عنوان هنگام انتقال آن به Platinum Games گفت: " داستان و طراحی بازی ها به پایان رسیده بود. طراحی مراحل به اتمام رسیده بود و در مرحله ای قرار داشت که می‌توانستیم آن را انجام دهیم. اما ما در ساخت یک مفهوم برای در کنار هم گذاشتن سایر موارد ناتوان بودیم و در نهایت نتوانستیم بازی را به سرانجام برسانیم."

 

 

" اگر تعریف از خود نباشد، ما معتقدیم که باس هایی که ما برای Metal Gear Solid: Rising طراحی کرده بودیم، بهترین ها در این سری بودند، اما آقای Saito گفت که ما هیچ تصمیمی به استفاده از این باس ها نداریم. پس شما هیچ وقت قادر به دیدن این باس ها نخواهید بود."

 

سپس آقای Korekado از کنسل شدن باس ها گفت و این که طراحی این باس ها با تمرکز استودیو Platinum بر روی اکشن خالص همخوانی نداشت.

وی هم چنین گفت: " باس ها در Metal Gear Rising: Revengeance شخصیت های منحصر به فردی دارند و از طراحی بازی مشتق می‌شوند."

 

" به عنوان یک بازی اکشن، ما معتقدیم که باس ها باید با طراحی بازی همخوانی داشته باشند و با این که آن ها منحصر به فرد هستند، ما معتقدیم که این شخصیت ها بیشتر با دنیای Metal Gear همخوانی دارند. امیدوارم که شما هم زمانی که آن ها را دیدید، همین حس را داشته باشید."

 

کارگردان استودیو Platinum Games، آقای Keiji Saito، در مقایسه باس های قدیمی با ساخته جدید Platinum، اذعان داشت: " همان طور که آقای Korekado گفتند، مبارزات با باس ها و هم چنین خود باس ها به طور کامل با گذشته تفاوت دارند. در عنوان قبلی محتوای زیادی بر مبنای مخفی کاری توسط Kojima Studios وجود داشت. اکنون که این بازی یک عنوان اکشن محسوب می‌شود، ما باید آن را بهبود ببخشیم و در همین راستا، استودیو Platinum Games ایده های زیادی در این رابطه در ذهن دارد.

 

این عنوان زمستان امسال بر روی PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

منبع

خروج از نسخه موبایل