اخبار بازیپلی استیشن 4

کارگردان بازی Days Gone: امتیاز متا برای سونی همه‌چیز است

اخیرا جان گاروین، کریتیو دایرکتر و نویسنده بازی Days Gone صحبت‌های جالبی را در مورد اهمیت نمره متاکریتیک برای سونی داشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر بازی Days Gone و جان گاروین

شاید بسیاری از ناشران در صنعت بازی، Days Gone را یک عنوان موفق بدانند. فروش بازی سودآور بوده، آپدیت‌ها و بهبودهای زیادی را پس از عرضه دریافت کرده و بازی از فن بیس نسبتا بزرگی برخوردار است. اما به‌نظر می‌رسد برای شرکت Sony این موارد کافی نبوده؛ چرا که طبق گزارش بلومبرگ، استودیوی Bend ایده‌های خود برای ساخت دنباله بازی را به سونی ارائه داده، اما سونی به‌دلیل واکنش نه‌چندان خوب منتقدان به نسخه اول، با ساخت نسخه دوم Days Gone موافقت نکرده است.

جان گاروین، کریتیو دایرکتر و نویسنده Days Gone که تنها چند روز پس از عرضه بازی در سال 2019 از بند استودیو جدا شده بود، مدتی پیش در مصاحبه خود با دیوید جفی (سازنده God of War و Twisted Metal) به این موضوع اشاره کرده و گفته: “این واقعیت سونی محسوب می‌شود. برای آن‌ها امتیاز متاکریتیک همه‌چیز است. اگر کارگردان یک فرنچایز باشید و نمره بازی شما 70 شود، شما قرار نیست تا مدتی طولانی کارگردان آن سری بمانید.”

با اینکه عرضه دنباله Days Gone بسیار غیر محتمل به‌نظر می‌رسد، اما این عنوان به‌زودی در تاریخ 18 می (28 اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. شما می‌توانید جزئیات نسخه PC بازی را از اینجا مطالعه نمایید.

شما در مورد صحبت‌های جان گاروین و گزارش مبنی بر ساخته نشدن Days Gone 2 چه فکر می‌کنید؟ به‌نظر شما آیا تیم سازنده باید فرصت دوباره‌ای را برای ساخت یک دنباله کسب می‌کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا