اخبار بازی

احتمال اضافه شدن حالت مولتی پلیر بازی Mass Effect 3 به بازسازی Mass Effect: Legendary Edition

کارگردان بازی Mass Effect: Legendary Edition می‌گوید که قبل از تصمیم‌گیری، تیم سازنده قصد دارد تا میزان تقاضا برای بازگشت حالت مولتی پلیر نسخه سوم را بررسی کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mass Effect: Legendary Edition

بازسازی سه‌گانه سری Mass Effect بالاخره عرضه شده و تاکنون واکنش‌های اولیه بسیار خوبی را دریافت کرده است. علی‌رغم اینکه این بازسازی دی ال سی‌ها و محتویات اضافه را در بر دارد، اما تصمیم استودیوی BioWare بر این بوده که Mass Effect: Legendary Edition بدون بخش مولتی پلیر نسخه سوم بازی عرضه شود.

اما اینطور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است بایوور در صورت داشتن زمان و منابع کافی این حالت را به نسخه لجندری ادیشن اضافه کند. مک والترز، کارگردان پروژه بازسازی اخیرا در مصاحبه‌ای با CNET در خصوص مجموعه مس افکت و چالش‌های مدرنیزه کردن آن برای سیستم‌های جدید صحبت‌هایی داشته. او در بخشی از صحبت‌های اشاره کرد که بازسازی Legendary Edition بر روی بخش کمپین سه‌گانه تأکید دارد.

هنگامی که در خصوص بازگشت حالت مولتی پلیر بازی Mass Effect 3 از والتر سوالی پرسیده شد، او گفت: “من هرگز در این مورد پاسخ منفی نمی‌دهم. ما می‌خواهیم که ببینیم Legendary Edition چه نوع بازخوردی را دریافت می‌کند و تقاضا برای اضافه شدن مولتی پلیر تا چه حد است. پس از آن خواهیم دید که آیا منابع و زمان کافی برای برگرداندن بخش مولتی پلیر به سطح کیفی که ما و طرفداران می‌خواهیم را داریم یا خیر.”

بازی Mass Effect: Legendary Edition هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا