اخبار بازیپلی استیشن 5

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man Remastered مشکل مربوط به رست مود را حل می‌کند

عرضه بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در چند هفته گذشته با مشکلی همراه بود که باعث کرش کردن بازی پس از خارج شدن از حالت رست مود می‌شد، اما آپدیت جدیدی این ایراد را رفع کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvel's Spider-Man Remastered

افرادی که پلی استیشن 5 را در دو هفته اخیر خریداری کردند، علاوه بر Spider-Man: Miles Morales، به ریمستر نسخه 2018 نیز دسترسی داشتند. این ریمستر اما با وجود همه بهبودها، مشکلی را به‌همراه داشت. به گزارش بسیاری از کاربران، قرار دادن PS5 در حالت رست مود در هنگام تجربه این بازی و Resume کردن مجدد آن، باعث کرش کردن بازی می‌شد.

حال استودیو Insomniac Games با انتشار آپدیت 1.001 این مشکل را رفع کرده است. این آپدیت همچنین امکان انتقال سیو نسخه پلی استیشن 4 بازی Marvel’s Spider-Man را به نسخه ریمستر فراهم می‌سازد. برای انتقال سیو، کاربران نسخه PS4 نیز ابتدا باید آپدیت جدیدی که عرضه شده را دانلود کنند.

علاوه بر حل مشکل کرش کردن، گفته شده که آپدیت جدید نسخه ریمستر کیفیت و عملکرد ری-تریسینگ را بهبود بخشیده و مشکلات مختلفی در Accessibility، انیمیشن‌ها و آرت محیط‌ها را رفع می‌کند.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered هم‌اکنون از طریق خرید نسخه آلتیمیت ادیشن Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای PS5 در دسترس است. در حال حاضر، راه دیگری برای دسترسی به نسخه ریمستر بازی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا