اخبار بازیپلی استیشن 5

اولین تریلر از بازی Marvel’s Spider-Man Remastered بر روی پلی استیشن 5 منتشر شد

پس از اینکه مدتی پیش نسخه بازسازی بازی Marvel’s Spider-Man به‌صورت رسمی تأیید شد، حال سازندگان اولین تریلر رسمی این عنوان را بر روی PS5 منتشر کرده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

عنوان Spider-Man: Miles Morales یکی از بازی‌های بزرگ زمان عرضه PS5 خواهد بود، اما در کنار آن خریداران نسخه آلتیمیت ادیشن این اسپین آف به ریمستر نسخه 2018 که ابتدا برای PS4 عرضه شده بود نیز دسترسی خواهند داشت. در تریلر منتشر شده می‌توانیم کات سین کوتاهی را ببینیم که مدل‌های بهبود یافته شخصیت‌های بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

شاید عجیب‌ترین نکته این تریلر تغییر چهره پیتر پارکر نسبت به نسخه PS4 باشد. چهره پیتر پارکر پیش‌تر در نسخه اصلی بر اساس چهره John Bubniak طراحی شده بود، اما حال سازندگان برای نسخه ریمستر Ben Jordan را به‌عنوان مدل چهره این شخصیت انتخاب کرده‌اند که شکل و شمایل کاملا تازه‌ای را به پیتر پارکر داده و بی‌شباهت به چهره تام هالند نیست. به گفته اینسامنیاک گیمز، دلیل این تغییر هماهنگ‌تر بودن چهره جدید با حالت‌های صورت بازیگر پیتر پارکر (Yuri Lowenthal) در بازی است.

از پیشرفت‌های گرافیکی دیگر، می‌توان به محیط‌ها و سایه‌های بهبود یافته در بازی اشاره کرد. سازندگان اعلام کرده‌اند که جزئیات مدل شخصیت‌ها (از پوست و چشم آن‌ها گرفته تا دندان‌ها و رندر شدن تار به تار موها) بهبود قابل توجهی یافته‌اند. همچنین بازیکنان می‌توانند در حالت Performance Mode به تجربه بازی به‌صورت 60 فریم بر ثانیه بپردازند.

نسخه آلتیمیت ادیشن Spider-Man: Miles Morales که در حال حاضر تنها راه دسترسی به ریمستر Marvel’s Spider-Man 2018 به‌شمار می‌رود، هم‌اکنون با قیمت 70 دلار برای پلی استیشن 5 قابل پیش خرید است و در تاریخ 12 نوامبر منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا