اخبار بازی

بازی Marvel’s Iron Man VR معرفی شد

بازی Marvel’s Iron Man VR

در جریان رویداد State of Play، شرکت سونی از بازی Marvel’s Iron Man VR رونمایی کرد. این بازی که مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن 4 بوده، بازیکن را در نقش Iron Man یکی از قهرمانان کمپانی Marvel قرار می‌دهد. بر اساس چیزی که در نمایش بازی پیدا بود، بازیکن درکنار شلیک به دشمنان از دیگر قابلیت‌های لباس تونی استارک یعنی پرواز کردن نیز بهره می‌برد.

این اثر توسط استودیو Camouflaj تولید می‌شود. تیمی که پیش‌تر بازی Republique و پورت آن برای هدست‌های واقعیت مجازی را توسعه داده است. به گزارش Ryan Payton کارگردان استودیو Camouflaj، آن‌ها قصد ایجاد داستانی عمیقاً شخصی و بامزه (در شرایط خاص) را دارند و در طول بازی، تونی با ارواحی از گذشته‌اش روبه‌رو خواهد شد.

جزئیات زیادی درباره گیم‌پلی این اثر منتشر نشده اما تنها چیزی که می‌دانیم این است که Friday، یکی از دستیاران مجازی استارک نیز در این سفر به او کمک می‌کند. به نظر می‌رسد این اثر به طور کامل در حالت اول‌شخص قابل بازی باشد. در مقایسه با Spider-Man شرکت مارول، به نظر می‌رسد آن‌ها برای ساخت این اثر به راه و روشی تازه روی آورده‌اند. به نظر می‌رسد این اثر نیز همانند اسپایدر من یک عنوان انحصاری برای کنسول سونی باشد، هرچند که هنوز چیزی مورد تایید سازنده و ناشر قرار نگرفته است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا