اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy معرفی شد

همانطور که از قبل وعده داده شده بود، استودیوی Eidos Montreal در جریان رویداد Square Enix Presents اخیر از بازی جدید خود رونمایی کرد و این عنوان، یک اثر اقتباسی از نگهبانان کهکشان است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy شما را در نقش پیتر کوئل یا همان استار لورد قرار می‌دهد و سایر نگهبانان در کنار شما به مبارزه می‌پردازند. البته این بدین معنی نیست که آن‌ها همیشه با تصمیمات شما موافق خواهند بود. به گفته سازندگان، مخاطب انتخاب‌های سختی را در مقابل خود خواهد یافت که عواقبی را در بر دارند و بر روی گیمپلی تأثیر می‌گذارند. البته شروع و پایان بازی برای تمام بازیکنان یکسان خواهد بود.

بر خلاف Marvel’s Avengers، این عنوان یک بازی تک‌نفره سوم شخص اکشن ادونچر محسوب می‌شود که با مبارزات Beat ’em up همراه است. هر چند بازی چند آیتم تزئینی را شامل خواهد بود، اما اسکوئر اینکس تأیید کرده که هیچگونه پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و DLC را در Marvel’s Guardians of the Galaxy نخواهیم دید.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. سازندگان تأکید دارند که بازی بجای تکرار آنچه که در فیلم‌ها و کمیک‌ها دیده‌ایم، قصه اوریجینال خود را در قالب یک ویدئوگیم روایت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا