اخبار بازی

آهنگساز بازی Marvel’s Avengers معرفی شد

آقای Bobby Tahouri در گفت و گو با Variety تأیید کرد که وظیفه آهنگسازی بازی Marvel’s Avengers را بر عهده دارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvels Avengers

طرفداران بازی‌های ویدئویی ممکن است با کارهای او در عناوینی مثل Rise of the Tomb Raider و Transformers: Rise of the Dark Spark آشنا باشند. همچنین Bobby Tahouri تجربه همکاری با مارول را داشته و در کنار اقتباس Hitman، آهنگسازی فیلم Iron Man را نیز در کارنامه خود دارد.

او در خصوص کار کردن بر روی بازی Marvel’s Avengers می‌گوید: “چیزی که تهیه آهنگ‌های Marvel’s Avengers را بسیار ویژه می‌کند این است که من فرصت نوشتن موسیقی برای ابر قهرمانان خاصی را پیدا میکنم که همه آن‌ها در یک بازی هستند. بعد از ساخت تم اصلی بازی، من مجموعه‌ای از صداها را با سازهای مختلف برای هر ابر قهرمان طراحی کردم.”

در میان تمامی ابر قهرمانان، Iron Man شخصیت مورد علاقه آقای Bobby Tahouri برای طراحی موسیقی بوده‌است: ” من به‌شکل بخصوصی از ساخت صداهای مربوط به Iron Man که اطمینان و غرور او را نشان می‌دهد و از مجموعه گیتارهای مختلف و بیس تشکیل می‌شوند، لذت بردم.”

در چند وقت اخیر اخبار مختلفی از Marvel’s Avengers منتشر شده، از انحصاری بودن شخصیت مرد عنکبوتی برای دارندگان PS4 گرفته تا عرضه نسخه بتای بازی. عنوان Marvel’s Avengers در تاریخ 4 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شده که خریداران نسخه نسل فعلی بازی به‌طور رایگان به نسخه نسل بعدی بازی نیز دسترسی خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا