اخبار بازیکامپیوتر

کاهش 96 درصدی تعداد بازیکنان بازی Marvel’s Avengers بر روی استیم

طبق یک گزارش جدید، تعداد بازیکنان بازی Marvel’s Avengers بر روی استیم نسبت به زمان عرضه 96 درصد کاهش یافته است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvels Avengers

وقتی تعدادی از محبوب‌ترین ابر قهرمانان برندی بزرگ مثل مارول را در یک بازی قرار دهید، اکثر افراد فرض خواهند کرد که نتیجه آن یک موفقیت بزرگ خواهد بود. خب، شرکت Square Enix این کار را انجام داد و علی‌رغم اینکه Marvel’s Avengers فروش اولیه چندان بدی نداشت، اما باعث به‌وجود آمدن ضرر و زیان‌های زیادی برای کمپانی شد.

طبق گزارش Githpy، پیک بازیکنان عنوان مارولز اونجرز در اوایل این هفته بر روی استیم تنها 1190 نفر بوده که در مقایسه با زمان عرضه بازی در ماه سپتامبر، 96 درصد کاهش یافته است. با اینکه این آمار تنها مربوط به نسخه استیم است، اما همچنان تصویر بزرگی را از وضعیت فعلی بازی ارائه می‌دهد. همچنین باید گفت این اولین باری نیست که اخبار افت تعداد بازیکنان Marvel’s Avengers بر روی PC به‌گوش می‌رسد.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دسترس است. نسخه نسل بعدی این عنوان پس از تأخیر به‌وجود آمده، در سال 2021 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. والا یک هفته‎ای هست که به زور داره به 500 نفر میرسه تعداد بازی کنا! با این سیاست های مسخره پشت این بازی همینش هم فعلا زیاده! بازی رو باید Free-to-Play کنند و به افرادی که بازی رو خریدن معادل 60 دلار از پول داخل بازی رو بدند، بلکه بازی دوباره جون بگیره. شاید بازی پتانسیل خوبی داشته در ابتدا، ولی انقدر پر شده از سیاست های پولی کثیف که به اینجا رسیده! یک جورایی مثل یک موز خوشگل هست که پوست میکنی میل کنی، میبینی خیلی کال هست و هنوز نرسیده. کمبود محتوا شدید، مشکلات بهینه سازی، عدم توانایی شخصی سازی برای کارکتر ها و قرار دادن لباس ها پشت پرداخت درون برنامه‌ای (که همین ها هم باز هر رنگ از یک ترکیب لباس یک پرداخت جدا حساب میشه) و…. باعث میشه اون پتانسیل خوبش دفن شه و شک دارم تا نخواند تصمیم بنیادی برای بازی بگیرند و تغییرات زیادی اعمال کنند بازی دوباره زنده بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا