اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

انتشار ورژن نسل بعدی بازی Marvel’s Avengers و DLC شخصیت کیت بیشاپ به تعویق افتاد

طبق اطلاعات جدیدی که کریستال داینامیکز به‌اشتراک گذاشته، ورژن نسل بعدی بازی Marvel’s Avengers به‌همراه DLC شخصیت کیت بیشاپ با تأخیر مواجه شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvel's Avengers

عنوان Marvel’s Avengers یکی از بازی‌هایی به‌شمار می‌رفت که قرار بود در زمان عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برای نسل بعد پورت شود. اما تغییراتی در برنامه‌های استودیو Crystal Dynamics صورت گرفته و حال این عنوان در سال 2021 برای نسل بعد بهینه خواهد شد.

رئیس کریستال داینامیکز، آقای Scot Amos با انتشار پیامی از طریق وب‌سایت اسکوئر اینکس گفت دلیل تأخیر به‌وجود آمده این است که تیم توسعه‌دهنده اطمینان حاصل کند تا زمان کافی را برای ارائه تجربه‌ای نسل بعدی داشته باشد. البته بازیکنان همچنان می‌توانند در زمان عرضه PS5 و Xbox Series X/S به تجربه بازی بپردازند، اما بروزرسانی مخصوص نسل بعدی در تاریخ نامشخصی از 2021 منتشر می‌شود.

علاوه بر این، اولین DLC بزرگ بازی که قرار بود شخصیت کیت بیشاپ را به این عنوان اضافه کند و همین ماه منتشر شود نیز با تأخیر کوچکی مواجه شده است. آقای Amos ضمن عذرخواهی از طرفداران بابت این تاخیر کوچک، عنوان کرد که از عطش بازیکنان برای محتوای جدید آگاه است؛ اما کیفیت نهایی برای تیم سازنده از اهمیت زیادی برخوردار است و برای همین DLC کیت بیشاپ کمی دیرتر از ماه اکتبر منتشر می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی برای اضافه شدن این مشخص قابل بازی نیست.

پیش‌تر اعلام شده بود که شخصیت Hawkeye نیز به‌عنوان DLC بعدی در ماه نوامبر منتشر می‌شود. در بیانیه جدید، اعلام شده که به‌زودی اطلاعات بیشتری از این DLC منتشر خواهد شد، اما اشاره‌ای به تاریخ انتشار و برنامه‌ریزی زمان عرضه آن نشده است. همچنین سازندگان اعلام کردند که در سال 2021 بزرگ‌ترین افزونه بازی همراه با یک قهرمان، یک منطقه و یک روایت جدید منتشر خواهد شد که احتمالا به DLC شخصیت اسپایدرمن اشاره دارد. این DLC در انحصار کنسول‌های پلی استیشن خواهد بود.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا