اخبار بازی

بازی Marvel’s Avengers به دومین لانچ بزرگ Square Enix تبدیل شد

بازی Marvel’s Avengers موفق شده تا با فروش 2.2 میلیون نسخه‌ای (دیجیتالی) در ماه عرضه و در آمریکا، به دومین لانچ برتر اسکوئر اینکس تبدیل شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvels Avengers

عرضه Marvel’s Avengers با واکنش چندان خوبی از سوی منتقدان همراه نبود و اخیرا گزارشاتی از تعداد کم پلیرهای بازی در پلتفرم PC شنیده می‌شد. اما آمارهای تازه منتشر شده توسط SuperData نشان می‌دهد که فروش دیجیتالی بازی در ماه عرضه خود یعنی سپتامبر بیش از 2 میلیون نسخه بوده است. بدین صورت Marvel’s Avengers پشت سر Final Fantasy VII Remake دومین لانچ بزرگ اسکوئر اینکس لقب می‌گیرد.

آمار فروش دیجیتالی ماه عرضه اونجرز تاحدودی مشابه Marvel’s Spider-Man است که در سپتامبر 2018 منتشر شده بود. از طرفی دیگر اما فروش دیجیتالی این عنوان کمی پایین‌تر از عناوین شوتر لوت‌محور و RPG مانند The Division 2 و Destiny 2 بوده است.

در مجموع به‌نظر می‌رسد که سازندگان می‌توانند با عرضه محتویات بیشتر، پلیر بیس بزرگ بازی را به تجربه آن بازگرداندد. Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. مدتی پیش اعلام شد که نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس این عنوان تا سال آینده تأخیر خورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا