اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

جزئیات فاز بتای بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

شرکت Square Enix و استودیوی کریستال داینامیک جزئیات بیشتری از محتوای قابل دسترس در فاز بتای بازی Marvel’s Avengers را در دومین استریم War Table  منتشر کردند. به گفته‌ی این ناشر بازی، فاز بتای Marvel’s Avengers بخشی از بازی کاملی را که انتظار دارید شامل روایت اصلی، ماموریت‌های تیمی، پیشرفت قهرمانان در دنیا، کاوش در منطقه جنگی و  … را به شما ارائه خواهد داد. همچنین در این استریم برای اولین بار قهرمان جدید بازی هاکای (کلینت بارتون) نشان داده شد.

hawkeye_avengers

فاز بتای بازی Marvel’s Avengers شامل چندین ماموریت تک نفره به همراه مجموعه‌ای از ماموریت‌های اضافی است که می‌تواند به صورت انفرادی یا با هوش مصنوعی تیم انتقام‌جویان شما یا بصورت تیمی تا چهار بازیکن انجام شود. در یک ماموریت بازیکنان نقش ابرقهرمان جوان کامالا خان را بازی ‌می‌کنند و با هالک هم‌تیم ‌می‌شوند و بدنبال آخرین رد از محل جارویس به پایگاه AIM در در جنگل های شمال غربی اقیانوس آرام آمریکا رخنه می‌کنند. در ادامه آنها سوار بر کویین‌جت به  منطقه‌ی جنگی دورافتاده در توندرای روسیه می‌روند تا از رازهای مخفی شیلد که در پناهگاهی زیرزمینی نهان است پرده بردارند.

اسکات آموس، رئیس استودیوی کریستال داینامیک درباره فاز بتای بازی گفت:

ما سعی داریم یک دید کلی را به طرفداران از بخشی که انتظار دارند در فاز بتا در 7 آگوست ببیند، ارائه دهیم. من واقعاً نمی‌توانم به قدر کافی به کاری که تیم سازنده برای آماده کردن  Marvel’s Avengers برای بازیکنان انجام داده افتخار کنم و مشتاقانه منتظرم تا واکنش آنها را ببینم.

شروع فاز بتای بازی Marvel’s Avengers  برای کسانی بازی را پیش‌خرید کرده‌اند بشرح زیر است:

کاربران پلی‌استیشن 4، جمعه 17 مرداد (7 آگوست) ، کابران پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی جمعه 24 مرداد (14 آگوست) و برای تمامی پلتفرم‌های ذکر شده در جمعه 31 مردادماه (21 آگوست) قابل دسترس است. بازی Marvel’s Avengers جمعه 14 شهریورماه به طور کامل عرضه خواهد شد.

Marvel's Avengers 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا