اخبار بازی

بازی Marvel’s Avengers به منبع اصلی وفادار خواهد بود

بازی Marvel’s Avengers

اولین نمایش گیم‌پلی بازی Marvel’s Avengers توسط شرکت Square Enix، دقیقا در تمامی جوانب آن چیزی نبود که همه مخاطبین انتظار آن را می‌کشیدند. بسیاری انتظار داشتند شاهد الهام بیشتری از دنیای سینمایی مارول در بازی و ظاهر شخصیت‌های آن باشیم در حالی که این گونه نبوده و تا جایی که می‌دانیم هیچ کدام از بازیگران فیلم‌ها، برای تکرار نقش‌شان در بازی حضور نخواهند داشت.

اگرچه دنیای سنمایی مارول و بازیگران آن، این شخصیت‌ها را به میلیون‌ها مخاطب معرفی کردند نباید این نکته را فراموش کرد که این شخصیت‌ها بسیار قبل از اکران فیلم‌ها و به مدت چندین دهه است که در کامیک‌بوک‌ها حضور داشته‌اند.

در گفتگویی در جریان رویداد Manchester Comic-Con، تروی بیکر (Troy Baker) و نولان نورث (Nolan North) در خصوص عدم استقبال مخاطبین از نمایش بازی که انتظار داشتند تاثیر بیشتری از دنیای سینمایی مارول را در آن مشاهده کنند صحبت کردند. هر دو به این موضوع اشاره داشتند که بازی قصد دارد تاثیر بیشتری از کامیک‌ها به جای فیلم داشته باشد. تروی بیکر در این گفتگو ضمن اینکه اظهار کرد نمی‌توان همیشه رضایت همه را به دست آورد گفت شخصیتی که وظیفه ایفای نقشش را در بازی برعهده گرفته، داستان‌های مشخصی از کامیک‌ها را برای او یادآور می‌شود.

ما همیشه در لیست سیاه عده‌ای قرار خواهیم گرفت. هنگامی که سازندگان تریلر اخیر بازی را منتشر کردند عدم استقبال و ناراحتی طرفداران بدین شرح بود که این شخصیت شبیه کریس ایوانز نیست، آن شخصیت شبیه رابرت داونی جونیور نیست. خب شما می‌دانید این شخصیت‌ها شبیه چه کسی هستند؟ دقیقا شبیه Iron Man بوده، دقیقا شبیه شخصیت Captain America بوده و دقیقا شبیه شخصیت Bruce Banner (هالک) است.

برای من این گونه بود که لحظه‌ای که سازندگان در استودیو Crystal Dynamics به من نشان دادند Bruce در این بازی چه شکلی است گفتم که ظاهر آن از Ultimates دزدیده شده است. این شخصیت صد در صد شبیه کسی است که در Ultimates حضور داشت. در آن لحظه با خود گفتم این همان Bruce Banner اصلی است. شخصیتی که نیویورک را نابود کرد و نمی‌تواند خود را با گناه وقف دهد.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 15 می 2020 برابر با 26 اردیبهشت 99 برای پلتفرم‌های Google Stadia، Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظرم دارن بهانه تراشی میکنن منبع اصلی چه چرندیه کریستال داینامیک زشت درستشون کرده مثلا تور منبع اصلیش اصلا ریش نداره اگه راس میگن اونجوری بسازنش…………….
    خود بازیگرای فیلمم از رو منبع نیستن همشون ولی اینجوری نیست که زشت باشن یا به اون نقش نخورن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا