اخبار بازی

احتمال ساخت نسخه چهارم بازی Mafia وجود دارد

به‌تازگی استودیو Hanger 13 از احتمال ساخت نسخه جدیدی از سری Mafia صحبت کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

سه‌گانه Mafia

چند ماه پیش بود که بازسازی سه‌گانه مافیا معرفی شد. نسخه سوم دست‌نخورده باقی مانده، نسخه دوم ریمستر شده و نسخه اول به‌طور کامل بازسازی می‌شود. حال یکی از نمایندگان هنگر 13 در مصاحبه خود با SegmentNext از احتمال ساخت نسخه جدید سری صحبت کرده و گفته: “امیدواریم که طرفداران از Definitive Edition لذت ببرند. اگر این عنوان خوب عمل کند، ممکن است قادر باشیم تا انرژی خود را به نسخه جدید انتقال دهیم. می‌دانم که تیم ما در صورت به‌وجود آمدن فرصت ساخت یک مافیای دیگر هیجان‌زده خواهند بود.”

البته او عنوان کرد که Hanger 13 هم‌اکنون در حال کار بر روی یک پروژه دیگر است که بابت آن هیجان زیادی دارد. همچنین باری دیگر تأکید شد که بازسازی مافیا 1، یک بازسازی ساده نیست. تیم سازنده شهر Lost Heaven را از پایه بازسازی کرده‌است. همچنین موسیقی‌های بازی، دیالوگ‌ها و انیمیشن‌های چهره مجددا ضبط شده‌اند. مکانیزم‌های رانندگی و تیراندازی از پایه طراحی شده و بهبودهای مختلفی در زمینه صداگذاری صورت پذیرفته‌است.

هنگامی که در مورد رضایت تیم توسعه‌دهنده از ریمیک مافیا 1 پرسیده شد، نماینده Hanger 13 پاسخ داد: ” ما موفق شده‌ایم تا بدون از دست دادن حس و اتمسفری که نسخه اول را بسیار ویژه می‌سازد، تجربه این بازی را بروزرسانی کنیم و بهبود ببخشیم.”

بازی Mafia: Definitive Edition در 25 سپتامبر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. موسیقی های نسخه یک بازی هنوز تو گوشمه و میتونم با ریتم کامل دوباره یادآوری کنم اما نسخه سه به عنوان یه بازی معمولی هم نمیشد باهاش کنار اومد. مافیا 2 باز خیلی بهتر و دقیق تر ساخته شده بود ویدئویی در یوتیوب هست که هر سه نسخه رو مقایسه میکنه جزئیات ریزی که در نسخه 2 و حتی 1 رعایت شده تو نسخه سوم رعایت نشده

  2. مافیا۴رو با چه امیدی میخواند بسازند تنها امیدوارم مثل نسخه سوم نباشه.
    نسخه سومش یه افتضاح به تمام معنا بود تنها توانستم یه ساعت بازی کنم اون موقع که بازی رو خریدم دیسکش ارزون بود به هیچ عنوان هم فروش نمی رفت .
    از ساخت عنوان سوم احساس پشیمانی نکردند این چی بود ساختند؟ دیگه گرافیک افتضاح بمونه باگ ها زیاد انگار برای دونسل قبل بوده

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا