اخبار بازی

سازندگان در حال حل مشکلات بازی Mafia 2: Definitive Edition هستند

استودیو d3t که وظیفه ساخت بازسازی سری Mafia را بر عهده دارد، اخیرا نسبت به گزارش کاربران در خصوص مشکلات بازی Madia 2: Definitive Edition واکنش نشان داده‌است.

بازی Mafia 2

مدتی پیش بود که بازسازی سری محبوب مافیا معرفی شد و طرفداران خود را هیجان‌زده کرد. در حالی که بازسازی نسخه اول تا 28 ماه آگوست منتشر نخواهد شد، نسخه ریمستر شماره دوم و سوم این سری هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. اما متأسفانه عرضه این بازی با مشکلات فراوانی از جمله ایرادات فنی و تکنیکی، گلیچ‌های مختلف، افت شدید فریم ریت و مسائل این‌چنینی همراه بود.

حال استودیو d3t ضمن تشکر از کاربران، با انتشار توئیتی اعلام کرده که در حال حل این مشکلات است: “از شما بابت بازخوردهای با ارزش‌تان ممنونیم. ما در حال گوش دادن هستیم و در تلاشیم تا با همکاری 2K، به پشتیبانی از تجربه شما در بازی را ادامه دهیم. به یاد داشته‌باشید که اگر در حال تجربه بازی دچار مشکلی شدید یا سوالی داشتید، لطفا با صفحه توئیتر 2KSupport در ارتباط بمانید.”

طبق گزارش برخی کاربران، نسخه سوم بازی نیز دچار مشکلاتی شده که پشتیبانی از ویژگی‌های Xbox One X و PSR Pro را از بین می‌برد. طرفداران امیدوار هستند که ریمیک نسخه اول دچار چنین مشکلاتی نشود، چرا که این نسخه تغییرات بیشتری را به خود دیده و به‌صورت کامل در حال بازسازی شدن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا