اخبار بازیکامپیوتر

رویت شدن بازی‌های Final Fantasy 7 Remake و Alan Wake Remastered در دیتابیس استور اپیک گیمز

به‌تازگی کاربر تیزبینی به‌نام از ردیت به‌نام  AsleepEntrepreneur73 متوجه شده که بازی‌های Final Fantasy 7 Remake و Alan Wake Remastered در دیتابیس فروشگاه اپیک گیمز ثبت شده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی‌های Alan Wake و Final Fantasy 7 Remake

هر چند نسخه ریمستر بازی Alan Wake تاکنون رونمایی نشده، اما بازسازی شدن این عنوان و انتشار مجددش شاید چندان هم جای تعجب نداشته باشد. سال گذشته استودیوی Remedy Entertainment و اپیک گیمز همکاری خود را بابت ساخت دو پروژه اعلام کرده بودند و از طرف دیگر، شخصیت محبوب الن ویک در اکسپنشن دوم بازی Control بازگشت.

هر دو بازی Alan Wake Remastered و Final Fantasy 7 Remake به‌ترتیب با نام‌های رمز HeronStaging و Pineapple ثبت شده‌اند، اما با نگاه انداختن به بخش Cloud save نام اصلی بازی‌ها و همچنین رمدی و اسکوئر اینکس را خواهید یافت.

در خصوص بازی Final Fantasy 7 Remake، اسکوئر اینکس ابتدا اعلام کرده بود که بازی حداقل تا مارچ 2021 در انحصار پلی استیشن خواهد ماند. پس از آن، مدتی پیش ورژن ارتقا یافته بازی با نام Final Fantasy 7 Remake: Intergrade عرضه شد. گفته شده که این نسخه یک انحصاری زمانی 6 ماهه برای پلی استیشن 5 است، بنابراین ممکن است در دسامبر امسال بالاخره شاهد منتشر شدن این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا