اخبار بازی

شایعه: نسخه‌های جدید بازی Life is Strange توسط Deck Nine ساخته می‌شوند

اخیرا شایعات مختلفی از سری Life is Strange به‌گوش می‌رسند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Life is Strange: Before the Storm

از عرضه بازی Life is Strange 2 بیش از یک سال گذشته و بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند تا از آینده سری و برنامه‌های اسکوئر اینکس برای آن مطلع شوند. استودیو Dontnod به‌عنوان توسعه‌دهنده شماره اول و دوم سری شناخته می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد این استودیو از حالا به بعد دیگر در ساخت بازی‌های بعدی لایف ایز استرنج نقشی ندارد.

خانم امیلی راجرز (اینسایدر نینتندو و یکی از نویسندگان وب‌سایت Nintendo World Report) اخیرا در توئیتر خود این موضوع را مطرح کرده و گفته که در آینده تمام بازی‌های مربوط به Life is Strange توسط استودیو Deck Nine (سازنده پیش‌درآمد نسخه اول یعنی بازی Life is Strange: Before the Storm) ساخته خواهند شد. او همچنین مدعی شد که شرکت Square Enix و استودیو Dontnod از مدت‌ها پیش همکاری خود را با یکدیگر قطع کرده‌اند. به گفته او، به‌زودی اخبار بیشتری از این سری منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه دونتناد در نظر دارد تا بازی‌های خود را به‌صورت مستقل تولید و عرضه کند، واقعیت داشتن این مسئله چندان هم عجیب نخواهد بود. از طرف دیگر، Deck Nine با بازی Life is Strange: Before the Storm عنوان باکیفیتی را ارائه داد و توانایی‌های خود را در خلق تجربه‌ای خوب ثابت کرد.

علاوه بر این، Navtra که در فروم ResetEra فعالیت می‌کند و به‌عنوان یکی از اینسایدرهای اسکوئر اینکس شناخته می‌شود نیز مدتی پیش ذکر کرد که نسخه سوم Life is Strange در دست ساخت است و ممکن است طی ماه فوریه (یک ماه آینده) معرفی شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. امیدوارم واقعیت داشته باشه 😀 بهترین LiS از نظر من BtSـه، اسکوار هم می خواست تیم Deck Nine بزرگتر بشه که با این خبر اگر تایید رسمی بشه مشخصا برنامه ریزی داره براشون، Dontnod با زباله ای به اسم LiS 2 نشون داد ایده ای برای خلق شماره جدید از بازی نداره، Tell Me Why از نظر من به همین شکل تکرار شد و با اینکه 3 قسمت بیشتر نبود ولی همون هم نتونست اون حس کنجکاوی و ماجراجویی رو تقویت کنه و کلا ازشون قطع امید کردم، دلیل اینکه انقدر Deck Nine رو حمایت می کنم بخاطر اینه که فکر نمی کردم بتونن در BtS بدون قدرت های ماورایی نسخه ای از بازی رو بیرون بدن که هم سرگرم کننده باشه، هم در داستان و پرداخت شخصیت ها قوی ظاهر بشه، که غافلگیرمون کرد و نشون داد توانایی بالایی در ساخت بازی دارن، الان که دستشون بازتر از قبله امیدوارم با نسخه جدید از سری موفقیت بیشتری کسب کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا