در جلد جدید مجلهی هفتگی فامیتسو اطلاعات بیشتری از عنوان «Left Alive» که به تازگی در کنفرانس نمایشگاه سونی توسط کمپانی «Square Enix» معرفی شد، منتشر شده است.
- عنوان «Left Alive» در سبک اکشن-بقا و شامل درگیریهای مسلحانه و تلههای مختلف است.
- جهان و تم بازی مشابه سری «Front Mission» است و از نظر زمانی بین دو عنوان «Front Mission 5» و «Front Mission Evolved» اتفاق میافتد.
- بازی شامل ۳ شخصیت اصلی است که در حین پیشروی در داستان بین آنها سوئیچ میشوید.
- مسیر پیشروی بر عهدهی بازیکن است.
- المانهایی برای بازی کردن به صورت مجدد وجود دارد.
- تنها ۱ پایان در بازی وجود دارد اما نتیجهای که شخصیت بازی با آن مواجه میشود به مسیری که بازیکن انتخاب میکند بستگی دارد.
- بازی از ساختار مرحلهای استفاده میکند.
- قابلیت شخصیسازی برای «Wanzer» ها (رباتهای غول پیکر در سری «Front Mission») وجود ندارد اما با جمعآوری سلاح و اشیاء به میتوانید به کرفت آنها بپردازید.
- بازی به صورت کلی آفلاین است اما این به معنای نبود المانهای آنلاین در آن نیست.
- تعدادی از سازندههای «Front Mission» بر روی این عنوان کار میکنند.
- رباتهایی از بازی نیز توسط «Yoji Shinkawa» طراحی شدهاند.
- کارگردان بازی «Toshifumi Nabeshima» در سال ۲۰۱۵ به «Square Enix» پیوسته است.
بخشهایی از صبحتهای سازندگان نیز به شرح زیر است:
تهیه کننده «Shinji Hashimoto» :« ما میخواستیم یک «Front Mission» با حالت جدید بسازیم. ما این عنوان رو شروع کردیم که «Front Mission» رو از پرسپکتیو متفاوتی نگاه کنیم. همچنین «Square Enix» میخواست این مطلب رو انتقال بده که ما برای «Front Mission» ارزش قائلیم.»
کارگردان «Toshifumi Nabeshima» :« این یک شوتر سوم شخص هست. همچنین سواری «Wanzer» و المانهای مخفی کاری هم در بازی وجود داره. نحوهی پیشبرد بازی به خود بازیکن بستگی داره.»
عنوان «Left Alive» در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرمهای PS4 و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.