اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

کونامی بتای بازی جدید PES را عرضه کرد

کونامی بدون اعلام قبلیه، یک بتای جدید را برای بازی PES 2022 منتشر کرده که آن را New Football Game Online Performance Test می‌نامد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی PES 2022

این بتا هم‌اکنون برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس به‌صورت رایگان در دسترس است. برای تجربه بتا نیازی به سرویس گلد و پلاس ندارید. همچنین گفته شده که New Football Game Online Performance Test تنها تا تاریخ 8 جولای (17 تیر) در دسترس خواهد بود و چند روز پس از آن، معرفی کامل بازی صورت خواهد گرفت.

این بتا شامل چهار تیم منچستر یونایتد، بارسلونا، یوونتوس و بایرن مونیخ است. شرکت Konami اعلام کرده که هدف از عرضه بتا، ارزیابی عملکرد سرورها و مچ‌میکینگ آنلاین بوده:

«لطفا توجه داشته باشید که مکانیک‌های گیمپلی، بالانس‌سازی، انیمیشن‌ها و گرافیک در حال توسعه هستند و قبل از عرضه رسمی بهبود خواهند یافت.»

هر چند هنوز خبری از قابلیت کراس پلی نیست، اما کاربران کنسول‌های خانواده پلی استیشن (PS4 با PS5) و ایکس باکس (Xbox One و Xbox Series X|S) می‌توانند به تجربه بازی با یکدیگر بپردازند. کونامی در تاریخ 21 جولای طی یک رویداد، اطلاعات تکمیلی بازی فوتبال جدید خود که احتمالا PES 2022 نام خواهد داشت را منتشر می‌کند. این اطلاعات شامل تاریخ عرضه بازی نیز خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که نسخه جدید PES برای اولین بار بجای موتور گرافیکی فاکس انجین، با آنریل انجین توسعه داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا