شایعه: ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater در حال ساخت است، بازگشت سایلنت هیل و کسلوینیا

اخیرا گزارش جدیدی از سوی وب‌سایت VGC منتشر شده که از احیا شدن مجموعه‌های محبوب کونامی خبر می‌دهد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

هر چند شرکت Konami در سال‌های اخیر فعالیت چندانی در ساخت بازی‌های AAA نداشته، اما به‌نظر می‌رسد این موضوع قرار است در آینده تغییر کند. اندی رابینسون از وب‌سایت VGC گزارش داده که نسخه جدیدی از بازی Castlevania را در دست ساخت است و به‌طور داخلی توسط کونامی توسعه می‌یابد. گفته شده که این عنوان یک بازنگری از سری خواهد بود و پیش از هر چیز، ابتدای عرضه کسلوینیای جدید را خواهیم دید.

در کنار آن، کونامی برای بازگشت سری متال گیر نیز برنامه‌هایی در نظر دارد. گفته شده که ریمیک شماره سوم این سری یعنی بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater در حال ساخت بوده و وظیفه ساخت آن، به استودیوی Virtuos سپرده شده است. این استودیوی واقع در سنگاپور تجربه کار بر روی بازی‌های بزرگی مانند آنچارتد 4، بتلفیلد 1، هورایزن زیرو داون و همچنین پورت‌های نسخه نینتندو سوئیچ عناوینی از جمله The BioShock Collection و ریمستر Dark Souls را در کارنامه خود دارد. البته باید اشاره کرد که به گفته اندی رابینسون، ریمیک متال گیر سالید 3 هم‌اکنون در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. طبق اطلاعات لو رفته، کونامی پیش از عرضه این ریمیک، سایر نسخه‌های سری را نیز در قالب ریمستر برای کنسول ‌های مدرن منتشر خواهد کرد.

رابینسون همچنین باری دیگر مدعی شده چند بازی جدید از سری Silent Hill توسط استودیوهای خارجی در دست ساخت است. گفته شده که یکی از نسخه‌های جدید سایلنت هیل، توسط استودیویی شناخته‌شده واقع در ژاپن خلق خواهد شد. با اینحال، تاکنون نام این استودیوی ژاپنی فاش نشده است.

در پایان گفته شده که کونامی برنامه‌های خود را رویدادها و نمایش‌های بزرگ سال آینده میلادی رسما اعلام خواهد کرد. پیش از این نیز قرار بود تا کونامی در E3 2021 حضور داشته باشد، اما این کمپانی به‌دلیل مشکلات مربوط به زمان‌بندی از رویداد مذکور کنار کشید. در هر صورت، کونامی در آن زمان تأیید کرد که هر چند در E3 حضور نخواهد داشت، اما چند پروژه کلیدی را در دست ساخت دارد که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را در مورد آن‌ها منتشر می‌کند.

خروج از نسخه موبایل