اخبار بازی

چند پروژه کلیدی توسط کونامی در حال ساخت است، عدم حضور در E3 2021

بازی Silent Hill 2
این موضوع از طریق انتشار یک پست بر روی صفحه توئیتر رسمی Konami اعلام شد. کونامی می‌گوید طرفداران می‌توانند در ماه‌های آینده انتظار انتشار اخبار بیشتری را داشته باشند. همچنین این کمپانی حمایت خود از سازمان ESA را اعلام کرده و به موفق شدن رویداد E3 2021 اطمینان دارد.
“به‌دلیل زمان‌بندی، ما امسال برای ارائه برنامه خود در E3 آماده نخواهیم بود. ما می‌خواهیم به طرفداران این اطمینان را بدهیم که در حال حاضر به‌شکل عمیقی مشغول توسعه چند پروژه کلیدی هستیم، بنابراین لطفا در ماه‌های آینده منتظر اطلاعات بیشتری باشید. با اینکه در رویداد امسال حاضر نیستیم، اما نسبت به ESA احترام زیادی را قائلیم و می‌دانیم که E3 2021 به یک موفقیت بزرگ تبدیل خواهد شد. ما حمایت خود از ESA را ادامه می‌دهیم و برای تمام حاضران برنامه امسال آرزوی موفقیت می‌کنیم.”

سازمان ESA نیز که ابتدا نام کونامی را در میان کمپانی‌های حاضر در رویداد E3 امسال قرار داده بود، با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم کونامی حمایت کرده و گفته “بی‌صبرانه منتظر بازگشت آن‌ها در E3 2022 هستیم.”

مدت زیادی است که شایعات مختلفی از بازگشت بازی Silent Hill به‌گوش می‌رسد، اما به‌نظر می‌آید که حتی در صورت صحت داشتن شایعات، طرفداران باید مدت بیشتری را منتظر بمانند. در همین حال، کونامی بازی GetsuFumaDen: Undying Moon که چند هفته پیش معرفی کرد را در دست ساخت دارد. این عنوان روگ لایک هک-اند-اسلش در سال 2022 برای سوئیچ و PC عرضه می‌‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا