اخبار بازیپلی استیشن 5

هیدئو کوجیما علاقه‌ای به نام Director’s Cut ندارد

هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding، در توییتر نظر خود را درباره نام‌گذاری نسخه Director’s Cut بازی خود اعلام کرده است.

death stranding

بازی Death Stranding: Director’s Cut در جریان Summer Game Fest معرفی شد و در رویداد State of Play محتویات جدید بازی مانند اسلحه‌ها، ماشین‌ها و مراحل تازه نمایش داده شد. حالا امروز کوجیما از عدم علاقه خود به نام این نسخه صحبت کرده است چرا که او معتقد است محتوایی از بازی حذف نشده است:

نسخه Director’s Cut در یک فیلم، تدوینی اضافی بر روی نسخه‌ی کوتاه‌شده‌ای است که با اکراه عرضه شده چون کارگردان حق تدوین را نداشته یا بخاطر اینکه زمان آن کوتاه شده است.

در بازی، حذفیات اهمیتی ندارد بلکه چیزی که بعدا ساخته شده و به بازی اضافه شده، اهمیت دارد.

Director’s Plus؟ علاقه‌ای ندارم آن را Director’s Cut صدا بزنم.

اینطور که به نظر می‌رسد سونی نام نسخه ویژه پلی استیشن 5 بازی Death Stranding را بدون تایید کوجیما انتخاب کرده است. همچنین این شرکت قصد دارد تا بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut را هم در ماه‌های آتی عرضه کند و طبق شایعات منتشرشده، آن‌ها قصد معرفی نسخه‌های ویژه‌ی The Last of Us و Bloodborne را هم دارند.

بازی Death Stranding: Director’s Cut در تاریخ دوم مهر ماه برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر نقد آن را در بازی سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا