Koei Tecmo نکاتی که در نسخه نهایی Nioh اعمال خواهند شد را اعلام کرد
کمپانی Koei Tecmo، نسخه آزمایشی دموی بازی «Nioh» را از بیست و ششم ماه آوریل تا پنجم ماه می، در فروشگاه شبکه آنلاین PlayStation قرار داد. بعد از اینکه گیمرها و مردم این نسخه را بازی کردند، از آنها خواسته شد تا دیدگاه و افکار خود را در مورد این نسخه به صورت مختصر شرح دهند. امروز نیز این کمپانی، بازخوردها و دیدگاه هواداران نسبت به این نسخه از بازی را اعلام کرد که آنها، کم و کاستیها و تغییرات مختلف در ویژگیهای نسخه دمو را شرح دادند و Koei Tecmo هم قرار است آنها را در ساخت نسخه نهایی بازی، اعمال کند. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.
از وقتی که نسخه دموی بازی در دسترس قرار گرفت، هشتصد و پنجاه هزار نفر آن را دانلود کردند. مردم و گیمرهای آمریکا، اروپا و آسیا دیدگاه خود را نسبت به المانهای نسخه دمو بیان کردند. آنها نسبت به ویژگیهایی از جمله سیستم کنترل و اکشن بازی، گرافیک و اتمسفر، طراحی شخصیت، طراحی مراحل، رابط کاربری، افکتهای صوتی و موزیک، درجه سختی و تعادل در بازی و هر چیزی که باعث لذت در «Nioh» میشود، اظهار نظر کرده و بازخورد خود را اعلام کردند. اکثر بازخوردها، بسیار خوب یا خوب بودهاند که آنها از سرتاسر جهان دریافت شدهاند. با این وجود، به نظر میرسد که مردم و گیمرهای ژاپنی، با درجه سختی و تعادل در گیم پلی آن مشکل دارند. همانطور که گفته شد، Koei Tecmo تغییراتی که به واسطه بازخوردها در این بازی اعمال خواهد کرد را اعلام کرده است. با تشکر از نظرات افرادی که این نسخه دمو را بازی کردهاند و در نظر سنجی آن شرکت نمودند.
کلیات بازخوردها:
. بخش آموزشی در رابطه با سیستم بازی و گیم پلی آن، اضافه شود
. تعادل و بالانس، به طور کلی در شروع هر بخش از بازی اعمال شود تا مبارزات عادلانهتری صورت گیرد
. سیستم کنترل و دوربین بازی، بهبود یابد
. قابلیت استفاده از نسخه آمریکایی بازی، بهبود یافته و این نسخه قابل فهم باشد
. عملکرد گرافیکی بازی، بهبود یابد
جزئیات بازخوردها:
بخش آموزشی
. یک مرحله آموزشی در رابطه با کنترل و انجام حرکات پایه و هسته اصلی گیم پلی، در بازی اعمال شود
حرکات و کنترل بازی
. وقتی که lock-on فعال شده است، حرکت دوربین بهبود بخشد
. وقتی که Ki gauge خالی بود، شرایط غیر فعال شدن شخصیت بازی تغییر کند
. ایتمهای اینونتوری که در گیم پلی سریعا میتوان به آنها دسترسی یافت و استفاده کرد، بیشتر شوند
. در مورد اپجکتهایی که برای واکنش آنها نیاز است یک دکمه را در حال فشردن نگه داشت، تجدید نظری صورت گیرد
. حرکتهایی که با انجام نیم دایره انالوگ دسته صورت میگیرند، بهبود یابند تا در صورت انجام صحیح این حرکات، سریعا اجرا شوند
دشمنهای بازی
. تنظیم پارامترهای حمله و دفاع دشمنها
. تعقیب کردن دشمنها توسط بازیکنها، اصلاح گردد
. تغییری در سوپر آرمور یا زره فوق العاده هر دشمن صورت گیرد
. تنظیم کردن هوش مصنوعی Revenant
لول دیزاین و مراحل بازی
. یک سری عناصر مانند کلیدهای میانبر و غیره در سیستم دسترس بازی، بهبود یابند
. یک سری نکات و اشاراتی برای هدایت کردن بازیکنها به سمت باس فایتها و محل آنها، اضافه شود
. تجدید نظر و اصلاحی در مکان یک سری از اپجتها که از دید بازیکنها پنهان به نظر میرسند، صورت گیرد
. ضربه خوردن از آتش مناطقی که آتش گرفتهاند، تنظیم گردد و بهبود یابد
رابط کاربری
. نمایش اطلاعات، طرح بندی و ترتیب آنها بهبود یابد
. اندازه نوشتهها تنظیم گردد
. وقتی که یک طرح و حرکت جدیدی در معبد ساخته شده و ارائه داده میشود، به بازیکنها اجازه داده شود تا حداقل یک بار حرکتها را انجام دهند
بخش آنلاین بازی
. بهبود هماهنگ سازی آنلاین
. به هاست و میزبان آنلاین، اجازه داده شود که در حین بازی کردن co-op، از منوی معبد استفاده کند
. افزایش پارامتر و سرعت دشمنها در طول بازی کردن به صورت co-op، تنظیم گردیده و بهبود یابد
دیگر نکات
. حذف حالت ماندگاری هر سلاح و زره
. حد و حدود دراپ شدن تجهیزات، تنظیم گردد
. کنترل تایپ جدیدی به بازی اضافه شود
. مورد و روندی در بازی اعمال شود تا توسط آن، بازیکنها اجازه داشته باشند تا از ماموریتها خارج شوند
. دیگر باگها و اشکالات بازی، رفع شوند
«Nioh» امسال برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد. Koei Tecmo گفت که مردم با خیال راحت میتوانند دموی بازی را پاک کنند و دیتا و اطلاعات بدست آمده از بازی خود را ذخیره کنند.