اخبار بازی

تریلر بسته الحاقی بازی Kingdom Hearts 3 در دسامبر منتشر می‌شود

بازی Kingdom Hearts 3

به تازگی کنسرت مجموعه Kingdom Hearts در ژاپن برگزار شده و به واسطه آن اطلاعات جدیدی پیرامون بسته الحاقی بازی Kingdom Hearts 3 تحت عنوان Re:Mind توسط طرفداران به دست آمده و در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شده است. مهم‌ترین مورد آن بدین شرح است که تریلر بسته الحاقی نام‌رده در ماه جاری به اشتراک گذاشته شده و به احتمال بسیار زیاد خود بسته الحاقی نیز همزمان با منتشر شدن تریلر و یا تنها چند روز پس از آن عرضه خواهد شد.

علاوه‌بر بسته الحاقی بازی Kingdom Hearts 3 در جریان این کنسرت مشخص شد که قرار است بازی مورد بحث به‌روزرسانی جدیدی نیز دریافت کند که احتمالا همزمان با عرضه بسته الحاقی Re:Mind صورت خواهد گرفت. این به‌روزرسانی قابلیت‌های اساسی را به بازی اضافه کرده که از جمله آن می‌توان به قابلیت Photo Mode جدید آن تحت عنوان Data Creating و یک منو پرمیوم جدید که می‌تواند بازی را آسان‌تر و یا سخت‌تر کند اشاره کرد. توضیح این دو قابلیت جدید به شرح زیر است:

Data Creating قابلیتی است که به پلیر اجازه می‌دهد حالت هر شخصیتی را با هر اشیا و افکتی که می‌خواهد تغییر دهد. هم‌چنین می‌توانید با تصاویری که ثبت کرده‌اید اسلاید بسازید. به نظر می‌رسد حتی می‌توان فریم‌های عکس متفاوتی را اضافه کرده و در اسلایدها بازی کرد.

منو پرمیوم، منویی است که چندین قابلیت‌ جدید ارائه می‌کند. یکی از آن‌ها Fast Pass نامیده شده که به پلیر اجازه می‌دهد دشمنان را ضعیف‌تر کنند. مکانیزم دیگر Black Code بوده که در اصل برای تحمیل چالشی توسط پلیر بر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال شما می‌توانید بازی را طوری تنظیم نماید که قادر نباشید از آیتم‌ها و یا جادوهای مربوط به سلامتی استفاده نمایید.

انتظار می‌رود تمامی این اطلاعات ظرف چند ساعت آینده توسط اکانت رسمی توییتر ژاپن بازی مورد تایید قرار بگیرد. بازی مورد بحث برای دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One و هم‌چنین پلتفرم کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا