Kinect کمتر از 1% پردازنده X360 را استفاده می کند
Frederic Blais یکی از افراد بخش Kinect شرکت Ubisoft در مصاحبه ای که با مجله Xbox World 360 داشت گفت Kinect کمتر از 1% قدرت پردازنده X360 را استفاده می کند.
وقتی از او درباره شایعات اخیر که Kinect از یک هسته کامل پردازنده این کنسول استفاده می کند، پرسیده شد، او گفت: " این اصلا درست نیست. من دقیقا نمیدونم چقدر است، اما کمتر از 1% قدرت آن را استفاده می کند، چیزی در همین حدود. "
به گفته Blais میزان استفاده Kinect از پردازنده 360 به اندازه ای پایین است که " ما می توانیم Kinect را در یک بازی اکشن نیز به کار ببریم و به اندازه قبل هم صحنه های اکشن و پر زد و خورد در صفحه داشته باشیم. "
او گفت شوتر هایی که هم از کنترلر و هم Kinect استفاده کنند امکان پذیر هستند، اما فعلا بازی بدین شکل در line up مایکروسافت دیده نمی شود.
به گفته Blais چیزهایی در همین حوزه هست که او دربارش فکر می کند. او گفت: " این تکنولوژی واقعا جالبی است، چون از یک کنترلر سریع تر است و شما کارهایی را می توانید با آن انجام دهید که با کنترلر نمی توانید. مثلا یک بازی هاردکور مثل Rainbow Six را در نظر بگیرید، که در آن شما با دست خود اشاراتی انجام می دهید. خیلی چیز جالبی می شود و بازیباز بیشتر درون بازی غرق می شود. ما باید ببینیم که بازیبازهای هاردکور آمادگی چنین چیزی را دارند یا خیر. "
Kinect در 4 نوامبر امسال برای Xbox 360 عرضه خواهد شد.