اخبار بازی

Keiji Inafune : کار کردن در کپکام بسیار سخت بود

"وقتی که من در شرکت کپکام رییس قسمت R&D بودم، تقریبا 900 نفر زیر دستم کار می‌کردند و در 3 شرکتی که در حال حاضر کار می‌کنم، فقط 30 نفر زیر دست من هستند و کار کردن با آنها بسیار آسان است. از کارهایی که من می‌توانم در اینجا انجام بدهم این است که به راحتی می‌توانم ایده های خود را در هر زمینه ای ایجاد کنم، در حالی که در شرکت کپکام حتی اگر ایده جذابی به نظرم می‌رسید، باید مدتی صبر می‌کردم و اجازه ساخت آن را بعد از مدتی کاغذ بازی بگیرم که حدود 6 ماه طول می‌کشید. در اینجا وقتی ایده جدیدی به نظرم می‌رسد، می‌توانم از روز بعد شروع به درست کردن آن بکنم و همین‌گونه نیز می‌شود. "

این مطلب سخنان آقای Inafune در همایش GDC امسال بود که با سایت Gamasutra صحبت کرده بود.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا