اخبار بازی

صحبت‌های تروی بیکر در مورد محتویات لو رفته بازی The Last of Us Part 2

آقای تروی بیکر که وظیفه اجرا و صداگذاری شخصیت جول در بازی The Last of Us Part 2 را بر عهده دارد، به‌تازگی در خصوص اینکه آیا ویدئوهای لو رفته از این بازی به تجربه طرفداران لطمه وارد خواهد کرد یا خیر صحبت کرده‌است.

Troy Baker و Joel

*این مطلب حاوی هیچ‌گونه اطلاعات غیر رسمی لو رفته و اسپویل داستانی The Last of Us Part 2 نیست*

پس از اینکه در ماه گذشته ویدئوهایی از بازی The Last of Us Part 2 لیک شد، بسیاری از اعضای استودیو Naughty Dog عنوان کردند که با وجود لو رفتن بخش‌هایی از داستان بازی، طرفداران همچنان باید این عنوان را به‌طور کامل تجربه کنند و هیچ چیز نمی‌تواند جای این را بگیرد. حال به‌نظر می‌رسد تروی بیکر که نقش مهمی در خلق یکی از شخصیت‌های اصلی داستان دارد نیز با آن‌ها هم‌نظر است.

او که اخیرا در یک ویدئوی لایو پرسش و پاسخ در اینستاگرام خود حاضر شد در خصوص این مسئله گفت: ” شما واقعا فکر می‌کنید تجربه‌تان از بازی تنها با دیدن چند اسکرین شات خراب می‌شود؟ فکر می‌کنید 6 سال از توسعه بازی با چنین چیزی لطمه می‌خورد؟” او سپس به تحسین ناتی داگ پرداخت و با یادآوری جوایز و افتخارات این استودیو، باری دیگر تأکید کرد که بازیکنان باید خودشان به تجربه بازی بپردازند.

کارگردان خلاق و نویسنده بازی یعنی آقای نیل دراکمن نیز پیش‌تر به طرفداران این اطمینان را داده‌بود که جزئیات لو رفته از بازی، به تجربه آن‌ها لطمه‌ای وارد نخواهد کرد. بازی The Last of Us Part 2 ابتدا در سال 2016 معرفی شد پس از چند بار تأخیر خوردن، بالأخره در تاریخ 19 جون برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا