اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی‌های رایگان ماه بعد سرویس PlayStation Plus اعلام شدند

در حالی که به پایان سال 2020 رسیده‌ایم، سونی اولین بازی‌های رایگان سرویس PlayStation Plus برای ماه آینده را اعلام کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی های ژانویه PlayStation Plus

بازی‌های رایگان ژانویه سال 2021 سرویس پلی استیشن پلاس را سه عنوان در ژانرهای متفاوت تشکیل می‌دهند. عنوان اول، آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت توم ریدر یعنی بازی Shadow of the Tomb Raider است. عنوان دومی که به سرویس اضافه می‌شود، نقش آفرینی ساخته شده توسط استودیوی اسپایدرز یعنی بازی Greedfall خواهد بود. سومین عنوان نیز بازی Maneater است. این بازی که به‌هنگام معرفی سر و صدای زیادی را به‌راه انداخت، شما را در نقش کوسه‌ای قرار می‌دهد که به شکار انسان‌ها می‌پردازد.

هر سه عنوان نامبرده از تاریخ 5 ژانویه 2021 تا 5 فوریه (16 دی تا 17 بهمن) در دسترس خواهند بود. شایان ذکر است که مشترکان پلاس تنها بر روی پلی استیشن 5 می‌توانند بازی Maneater را دریافت کنند.

همچنین برخی افرادی که در چند وقت اخیر و ماه گذشته Maneater را تهیه کرده‌اند، گزارش داده‌اند که پس از معرفی این بازی به‌عنوان یکی از عناوین رایگان پلاس، ریفاند پول خود را به‌صورت اتوماتیک از سونی دریافت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4920096, member: 122954″]
    سومین عنوان نیز [URL=’http://Bazicenter.com/tag/maneater/’]بازی Maneater[/URL] است. این بازی که به‌هنگام معرفی سر و صدای زیادی را به‌راه انداخت، شما را در نقش کوسه‌ای قرار می‌دهد که به شکار انسان‌ها می‌پردازد.
    [/QUOTE]
    نه به خشونت علیه انسان ها .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا