اخبار بازی

جوزف فارس گیمپلی بازی It Takes Two را در The Game Awards نمایش می‌دهد

طبق اعلام تهیه‌کننده و مجری مراسم گیم اواردز یعنی آقای جف کیلی، در طی رویداد امسال شاهد نمایش گیمپلی بازی It Takes Two خواهیم بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی It Takes Two

از آخرین باری که چیزی در مورد این عنوان شنیدیم مدتی می‌گذرد. It Takes Two چندین ماه پیش در رویداد EA Play توسط استودیو Hazelight معرفی شد و حال تأیید شده که به‌زودی تریلری را از گیمپلی بازی در مراسم The Game Awards امسال (جمعه همین هفته) خواهیم دید. همچنین آقای جوزف فارس، کارگردان جنجالی بازی نیز در مراسم امسال حضور خواهد داشت.

داستان It Takes Two پیرامون دختر کوچکی است که والدینش درگیر مشکلات جنگ هستند. او دو عروسک را بر اساس پدر و مادر خود می‌سازد که بازیکنان آن‌ها را کنترل می‌کنند. این بازی Coop، یک تجربه نوآورانه اکشن ادونچر پلتفرمر را ارائه خواهد داد که به گفته سازندگان، تاکنون نمونه مشابهی از آن را ندیده‌ایم.

در هر صورت، It Takes Two توسط خالقین Brothers: A Tale of Two Sons و A Way Out در دست ساخت است و مطمئنا دیدن ایده‌های جدید استودیو هیزلایت و نحوه ارائه یک گیمپلی کواپ دیگر از سوی این تیم جذاب خواهد بود. این عنوان برای عرضه در سال 2021 تأیید شده است و انتظار می‌رود در TGA 2020 اطلاعات بیشتری در خصوص پلتفرم‌های مقصد بازی منتشر شود.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”voldmort, post: 4906524, member: 118974″]
    شدیدا منتظر اون‌ری اکشنشم!!
    حالا که چندتا از بازیگرها هم قراره صندلی اول بشینن و به قولی جوایز رو هم اهدا کنن، روبه رو شدنشون باهم میتونه جالب باشه:>
    کلا پدیده اییه واس خودش:D
    [/QUOTE]
    والا بنظرم باید به نمایندگی از هممون از خجالت تک تک اون دوستان بزرگوار دعوت شده در بیان… :))

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا