اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی بزرگ بعدی inXile Entertainment به‌زودی معرفی نخواهد شد

رئیس استودیوی inXile Entertainment تأیید کرده که بازی جدید این شرکت تا مدتی طولانی معرفی نخواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو inXile Entertainment

این‌اکسایل انترتینمنت در سال‌های اخیر با بازی‌های Wasteland و The Bard’s Tale در کارنامه خود موفق شده تا به عنوان یکی از استودیوهای توانا در خلق عناوین CRPG تبدیل شود. حال با قرار گرفتن آن‌ها در مجموعه استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس و دریافت بودجه و پشتیبانی شرکت Microsoft، پتانسیلی که برای پروژه بعدی inXile Entertainment وجود دارد هیجان‌انگیز است.

اما با این وجود، هنوز حداقل چند سال تا دیدن این بازی فاصله داریم. برایان فارگو، رئیس استودیو اخیرا با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود گفته: “می‌دانم اشاره کردن ظالمانه است، اما من به‌شدت بابت جلوه‌های بصری، طراحی و نویسندگی بازی بزرگ بعدی ما هیجان‌زده‌ام. متأسفانه شما آنچه که من می‌بینیم را برای مدتی طولانی نخواهید دید.”

برایان فارگو چند ماه پیش تأیید کرده بود که عنوان نقش آفرینی بعدی inXile در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. همچنین می‌دانیم که این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

البته که در همین حال، inXile Entertainment محتویات دیگری را نیز برای طرفداران در نظر دارد. بازی Wasteland 3 قرار است دو اکسپنشن دریافت کند که اولین آن‌ها – The Battle of Steeltown – در تاریخ 3 ژوئن (13 خرداد) منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا