اخبار بازی

بازی Injustice 3 احتمالا در DC FanDome معرفی نخواهد شد

به‌تازگی شرکت .Warner Bros بیانیه‌ای را در مورد رویداد DC FanDome منتشر کرده که طبق ان، احتمالا بازی Injustice 3 در این رویداد معرفی نخواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Injustice

رویداد DC FanDome بزرگ‌ترین رویداد کمپانی .Warner Bros برای امسال به‌شمار می‌رود. این رویداد که در طی 24 ساعت و از همین امروز به‌شکل آنلاین برگزار می‌شود، اخبار و اطلاعات جدیدی را از دنیای کامیک بوک‌های DC در بر می‌گیرد؛ از جمله فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی.

تاکنون مطلع شده‌ایم که دو استودیوی راکستدی و WB Montreal در طی این رویداد از بازی‌های جدید خود (Suicide Squad: Kill the Justice League و یک بازی جدید با محوریت بتمن) رونمایی خواهند کرد. اما حضور آقای Ed Boon در این رویداد باعث شده بود تا شایعاتی در خصوص معرفی احتمالی بازی Injustice 3 در طی رویداد DC FanDome به‌وجود بیاید. با اینحال، طبق اعلام رسمی .Warner Bros، در رویداد DC FanDome تنها معرفی دو بازی را شاهد خواهیم بود و سازندگان آن دو بازی نیز از همین حالا مشخص هستند.

با این حساب، معرفی Injustice 3 در طی این رویداد بسیار بعید به‌نظر می‌رسد. ممکن است استودیو Nether Realm این معرفی را برای تاریخ دیگری برنامه‌ریزی کرده باشد. این استودیو Mortal Kombat 11 را در طی مراسم The Game Awards 2018 معرفی کرد، شاید نسخه جدید Injustice نیز در رویداد بهترین بازی سال 2020 رونمایی شود.

شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا