اخبار بازی

بازی Indiana Jones and The Great Circle برای PS5 عرضه خواهد شد

مایکروسافت تایید کرده است که بازی Indiana Jones and The Great Circle برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بازی ابتدا برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در تاریخ 9 دسامبر منتشر خواهد شد و پس از آن برای کنسول سونی در بهار 2025 عرضه خواهد شد.

کارگردان بازی، Jerk Gustafsson، در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، گفت: ما می خواهیم همه بتوانند از این ماجراجویی لذت ببرند. به همین دلیل است که ما خوشحالیم که Indiana Jones and The Great Circle را به پلی استیشن 5 در بهار سال 2025 بیاوریم. در کنار تاریخ انتشار، MachineGames تصاویر جدیدی از عنوان اکشن ماجراجویی را به نمایش گذاشت که تروی بیکر به عنوان صدا پیشه‌ی ایندیانا جونز در آن حضور دارد. همچنین برای ساخت شخصیت اصلی بازی از چهره‌ی هریسون فورد استفاده شده است.

فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، گفته است که هرگز نمی‌خواهد احتمال عرضه هیچ بازی روی پلتفرم دیگری را رد کند و اخیراً ادعا شده است که ایکس‌باکس در حال بررسی ارائه نسخه جدید ریمستر Halo Combat Evolved به پلی‌استیشن است.

شرایط قرارداد دیزنی مالک ایندیانا جونز با بتسدا پس از اینکه مایکروسافت شرکت مادر استودیو، ZeniMax Media را به مبلغ 7.5 میلیارد دلار در سال 2021 خریداری کرد، دوباره مورد مذاکره قرار گرفت. رئیس بخش بازی دیزنی، Sean Shoptaw، سال گذشته به Axios گفت: با توجه به اینکه ایکس‌باکس هنوز یکی از بازارهای بزرگ‌ برای بازی‌ها است، احساس نمی‌کردیم که بیش از حد محروم باشیم. ما احساس می‌کردیم که هنوز قرار است به مجموعه وسیعی از افراد برسد، و از نظر مالی و استراتژیک برای بازی احساس کردیم که در آن زمان منطقی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا