اخبار بازی

محتوای پس از عرضه بازی Immortals Fenyx Rising معرفی شد

یوبی‌سافت رسما اعلام کرده است که Season Pass بازی Immortals Fenyx Rising شامل چند بخش داستانی جدید خواهد بود.

immortals-fenyx-rising

بازی Immortals Fenyx Rising علاوه بر چالش‌های روزانه و هفتگی، سه DLC “متکی به داستان” دریافت خواهد کرد که برای بازیکنان چهل دلار قیمت خواهند داشت. به گفته‌ی یوبی‌سافت، این سه DLC عبارتند از:

A New God: فنیکس به ماجراجویی در کاخ Olympos خواهد پرداخت. در این سفر، فنیکس باید چالش‌های خدایان این کاخ را پشت سر بگذارد.

Myths of the Eastern Realm: این DLC براساس افسانه‌های چینی روایت خواهد شد و یک قهرمان جدید به نام Ku معرفی خواهد کرد. بازیکنان باید در این بخش داستانی، قدرت‌های Ku را یاد بگیرند و در نبرد برای نجات انسان‌ها شرکت کنند. قدرت‌های Ku الهام گرفته‌شده از هنرهای رزمی چینی خواهند بود.

The Lost Gods: آخرین قسمت از DLCهای Immortals قهرمانی با سیستم مبارزه جدید به نام Ash را معرفی می‌کند که توسط فنیکس مامور شده تا خدایان گمشده را پیدا کند. وقایع این قسمت در یک جزیره مرموز سپری خواهد شد و بازیکنان باید مناطق مختلف را کشف کنند تا تعادل به زمین برگردد.

بازی Immortals: Fenyx Rising در تاریخ سوم دسامبر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اکس، ایکس باکس سریز اس، نینتندو سوییچ، گوگل استادیا، آمازون لونا و PC عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا