هنگامی که از وی در مورد اینکه ایا او از ناتوانی در بدست اوردن موفقیت گسترده ی شرکت Epic Games که موتور بازیسازی اش Unreal Engine 3 به طور فراوان در این نسل استفاده شده است پشیمان است یا نه وی به رقیب خود احترام گذاشت و گفت : (( من فکر میکنم که Epic تصمیم استراتژیکی در رابطه با تمرکز روی عرضه ی انجین خود به عموم گرفت ولی ما هرگز به دنبال مجوز دهی برای انجین خود به دیگر استودیوها نبودیم. دلیل ان بود که ما فن اوری را برای بازیهای خود بوجود می اوردیم و فسلفه اش هم هدر ندان فن اوری تنها برای یک تیم بود که بتوانیم به گروه کوچکی از سارنده ها برای سخت بازی مجوز دهیم. Epic توانست تجارت خوبی از طریق انجین خود بدست بیاورد و من به خاطر این انها را ستایش میکنم . اما من تصمیم را در رابطه با تغییر رویه کاریمان عوض نخواهم کرد.))
منبع