اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی I.G.I Origins به اشتراک گذاشته شد

بازی I.G.I. Origins

با انتشار اولین تیزر تریلر، اطلاعات جدیدی از بازی I.G.I Origins منتشر شد. جدیدترین نسخه از این مجموعه اکشن شوتر مخفی‌کاری که پیش از این معرفی شده بود و ساخت آن بر عهده استودیو Antimatter Games قرار دارد که بازی Rising Storm 2: Vietnam را در کارنامه کاری خود داشته و از سوی دیگر وظیفه انتشار بازی نیز بر دوش شرکت Toadman Interactive خواهد بود.

این بازی پیش‌درآمدی بر نسخه اول و دوم این فرنچایز به شمار می‌رود که به ترتیب در سال 2000 و 2003 منتشر شده بودند. رابین فلودین (Robin Flodin) مدیر اجرایی شرکت Toadman Interactive در این باره اظهار کرد:

تیم‌های ما در Toadman و استودیو Antimatter Games به خاطرات تجربه بازی‌های قدیمی این مجموعه بسیار علاقه‌مند بودند. ما بسیار خوش‌حال هستیم که این فرنچایز را به سطح جدیدی می‌بریم و این پروژه، یک گزینه بسیار مناسب برای افراد با استعداد استودیو Antimatter Games به شمار می‌رود. توسعه‌دهنده‌ای که استودیویی کلیدی برای شرکت Toadman  به محسوب می‌شود.

عنوان I.G.I Origins از هم‌کنون برای پیش‌خرید در استیم قرار گرفته و قرار است در سال 2021 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شود. در ادامه می‌توانید اولین اطلاعات رسمی که از بازی I.G.I Origins به اشتراک گذاشته شده را مطالعه کنید.

I.G.I. Origins که پیش‌درآمدی برای بازی Project IGI محصول سال 2000 به شمار می‌رود، یک بازی اول شخص دوگانه شوتر و مخفی‌کاری بوده که در آن پلیرها باید با استفاده از تفکر خود به درون منطقه دشمن وارد شده و پس از انجام کار خود، راه خود رای برای خروج باز کنند. یک تجربه پرهیجان درونی دنیای فانتزی و جاسوسی گجت‌ها و اسلحه‌ها که در مقابل فضای 1980 به وقوع می‌پیوندد.

اسم رمز شخصیت اصلی Regent بوده که جاسوس فعال سرویس MI6 محسوب می‌شود. با دریافت مسئولیت‌های حیاتی در ارتباط با امنیت ملی، Regent مجموعه‌ای از ماموریت‌ها را در سرتاسر دنیا برعهده می‌گیرد تا به اهداف افراد بالاتر از خود دست پیدا کند که در در یک تجربه نمایشی و سینمایی به وقوع می‌پیوندد و ریشه‌های Insitute of Geotactical Intelligence را جستجو می‌کند. گجت‌ها و سلاح‌های متنوعی در اختیار شما قرار گرفته و اعمال صورت گرفته توسط شما، مرزهای میان دوستان و دشمنان را تعیین می‌کند و در این میان شما باید از حقایق اتفاقاتی که منجر به نابودی دنیا می‌شوند پرده بردارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا