طبق اعلام شرکت Ubisoft، عنوان بتل رویال Hyper Scape ضعیفتر از آنچه که انتظار میرفت عمل کرده و به همین دلیل نیز قرار است اقداماتی جدی در خصوص آینده بازی انجام پذیرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
تعداد بینندگان بازی Hyper Scape که در کمتر از دو ماه پیش بهعنوان یک بازی رایگان عرضه شد، در حال حاضر بر روی توئیچ بهطور معمول زیر 1000 نفر است. با اینکه بتای بازی با موفقیت همراه بود، اما میتوان گفت که وضعیت بازی به گونهای نیست که سازندگان انتظار آن را داشتهاند و حال یوبیسافت نیز این موضوع را تأیید کردهاست: “ما قادر نبودیم که انتظارات بالای خود را با عرضه بازی در ماه آگوست بر روی کنسولها برآورده کنیم.”
در همین شرایط توسعهدهندگان عنوان کردهاند که بهطور کامل نسبت به چالشهای پیش رو تعهد دارند و برای بهبود وضعیت بازی اقداماتی را انجام میدهند. از دید سازندگان، هایپر اسکیپ در 5 ستون یعنی “آسانی مبارزات، مودها، کراس پلی، جذب بازیکن و مدیریت” سقوط کردهاست.
یوبیسافت میگوید که از بالا بودن بیش از حد سقف مهارت در Hyper Scape آگاه است. بازیکنان جدید و تازه وارد تجربه سختی دارند و همچنین بازیکنان بر روی کنسول در امر هدفگیری، دنبال کردن هدف، دمیج دادن و در نهایت نابود کردن هدف با چالشهایی رو برو هستند. کمبود مود نیز مشکل دیگری بهشمار میرود که یوبیسافت از آن مطلع است. به گفته سازندگان حالت Crown Rush “میتواند بیرحم باشد”. بنابراین در کنار اضافه شدن حالت Deathmatch، تغییراتی در سیستم ریسپاون شدن در بازی نیز اعمال خواهد شد.
از لحاظ جذب بازیکن، یوبیسافت احساس میکند که برنامههای درازمدت بهاندازه کافی برای علاقهمند نگه داشتن بازیکنان نسبت به بازی وجود ندارد. با ورود به فصل دوم در کنار افزوده شدن حالت Turbo Mode، سیستم پیشرفت و رنکینگ دستخوش تغییراتی خواهد شد. برای حل مشکل کمبود بازیکن در لابی، قابلیت کراس پلی نیز زودتر از آنچه که پیشتر برنامهریزی شده بود به بازی اضافه میشود.
یوبیسافت امیدوار است که با سازماندهی مجدد تیم توسعه دهنده و قرار دادن مجموعه مشخصی از کارمندان بر روی هر 5 ستون بهطور مجزا، وضعیت Hyper Scape را بهبود ببخشد. این روش پیشتر برای Rainbow Six: Siege پاسخ داده بود و این عنوان توانست به مرور زمان به موفقیت بزرگی برای یوبیسابت تبدیل شود.